השר ליצמן: "התיעודים מהשטח, זה פשוט לא להאמין"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן אמר היון בישיבת הממשלה:

אני תומך בסגירת השמים, נוכח העליה התחלואה והסכנה בהתפשטות הנגיף והמוטציות השונות. כזכור הייתי זה שכשר הבריאות הוריתי לסגור את השמים לטיסות מסין ומהמזרח, כבר בינואר מלפני שנה, לפני כל המדינות האחרות, מה שנתן לנו מרווח זמן להתמודדות עם הגעת והתפשטות הנגיף.

לגבי מה שקרה בחמישי האחרון בבני ברק. אני רוצה שיהיה ברור: אני מגנה בתוקף כל שימוש באלימות, ואלה שתוקפים שוטרים זה חמור ביותר. אבל אני פשוט המום מהמראות והתנהגות המשטרה במהלך כל הלילה. פלוגות שוטרים שיצאו במסע נקם ברחובות העיר, נתנו מכות רצח לעוברי אורח, השתמשו ברימוני הלם במשך שעות ארוכות ללא כל אבחנה או צידוק – לצערי דבר כזה יכול לקרות רק בבני ברק, וזה לא ייתכן לעבור על זה לסדר היום.

כעת אנו שומעים על ירי של שוטר באור יום בעיר ב״ב, השתגענו? זה מסוכן וזה מידרדר. צריך לבדוק זאת באופן מקצועי ולא ניתן לפגוע שוב במאות אלפי איש על לא עוול. אני קורא לך אדוני רהמ וגם לך שר הבטחון, תראו את התיעודים מהשטח מליל חמישי ומהיום, זה פשוט לא להאמין.

אי אפשר לקחת קבוצות מסויימות שלא נזהרות ולהכליל אותם על כלל הציבור החרדי שברובו הגדול שומר כל ההנחיות ונזהר מהידבקות. בכל אוכלוסיה יש סוגים שונים, מכאן להכליל על כולם, להתסיס ולהסית נגד מגזרים שלמים זה קו אדום שיש לעוצרו מיידית.

לגבי מבצע החיסונים, אני לא מצליח להבין מדוע לא ממשיכים לחסן בשעות הלילה, מסביב לשעון. אני קורא לעבוד במשמרות כפולות, להוסיף כח אדם במרפאות ולזרז כך את התחסנות האוכלוסיה.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן