סגר ביום העצמאות וחתונות עד 19 איש • התקנות החדשות

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
סגר - צילום: דוברות המשטרה

הממשלה אישרה בישיבת ממשלה טלפונית תיקון לתקנות שעת חירום להגבלת היציאה למרחב הציבורי ביום הזיכרון, יום העצמאות וחודש הרמדאן על מנת למנוע את התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

תיקונים אותם אישרה הממשלה לתקנות שעת החירום:

ניתן לצאת מהבית גם לצורך ראיון עבודה.
יתאפשר קיום של חתונות בשטח פתוח ובהשתתפות של עד 19 אנשים תוך שמירת מרחק של 2 מטרים לפחות בין אדם לאדם.

ממשרד הבריאות נמסר כי הוא קורא לתושבים להישמע להחלטות שהתקבלו ולפעול לפיהן, לשמירה על בריאות המשפחות ולמניעת התפשטות הנגיף במרחב האזרחי.

תקנות ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה:

תתאפשר יציאה מהבית לצורך ביקורי התייחדות והנצחה בקברי חללי צה״ל, נפגעי פעולות איבה ואתרי הנצחה החל מהיום (ד') ועד ערב יום הזיכרון, יום ב׳, 27 באפריל 2020, בשעה 16:00.

במשרד הבריאות מדגישים כי על פי התקנות בערב יום הזיכרון וביום הזיכרון (החל מיום ב׳, 27 באפריל, בשעה 16:00) לא תתאפשר יציאה מהבית לשם ביקור בבתי עלמין ואתרי הנצחה.

תקנות ליום העצמאות:

החל מיום ג׳, 28 באפריל 2020, בשעה 17:00 ועד ליום ד׳, 29 באפריל 2020, בשעה 20:00 יוכל אדם לצאת מביתו רק לצורך הצטיידות בתרופות ובמוצרים חיוניים בלבד וקבלת שירותים חיוניים בלבד בתחום יישוב מגוריו, אלא אם בתחום זה לא קיימים שירותים אלו, ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו.

בתקופה זו תופסק פעילות התחבורה הציבורית.

משרד הבריאות שב ומדגיש כי על האזרחים לחגוג את יום העצמאות בבתיהם. לא תתאפשר רכישה של מזון במהלך ערב יום העצמאות ויום העצמאות עצמו. תתאפשר יציאה מהבית להתאווררות ופעילות גופנית בקרבת הבית (בהתאם לתקנות), בהתאם למתכונת שחלה בליל הסדר.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן