אל על ואלקטרה בשת"פ אסטרטגי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אל על ואלקטרה בשת"פ אסטרטגי רחב היקף:
מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD ייהנו מצבירה מואצת ברכישת מוצרי צריכה באלקטרה
אל על ואלקטרה בשת"פ אסטרטגי רחב היקף:
מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD ייהנו מצבירה מואצת ברכישת מוצרי צריכה באלקטרה

דוד מימון, מנכ"ל אל על: " שיתוף הפעולה האסטרטגי בין אל על לאלקטרה מחזק את מעמדו של כרטיס האשראי -FLY CARD, ואת מועדון הנוסע המתמיד כמועדון לקוחות המוביל, האיכותי והמשתלם ביותר בישראל

אלקטרה מוצרי צריכה ומועדון הנוסע המתמיד של אל על חתמו על הסכם שיתוף פעולה רחב היקף במסגרתו, החל מחודש אוגוסט ייהנו מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD מצבירה מואצת של נקודות מועדון הנוסע המתמיד בכל רכישה באחת מרשתות אלקטרה, בניהן: מחסני חשמל, שקם אלקטריק, אלקטרה מזגנים ו-ACE. צבירת הנקודות האטרקטיבית ברשתות אלקטרה תהא בנוסף לצבירת הנקודות הקבועה שמקנה כרטיס FLY CARD בגין כל עסקה.

הצבירה המואצת תאפשר למחזיקי כרטיס האשראי ליהנות מקצב צבירה של עד פי 6 בהשוואה לצבירה הבסיסית מחברת האשראי שעומד על נקודה 1 לכל 250 ₪ ללקוחות ה- FLY CARD ונקודה 1 ל- 190 ש"ח ללקוחות ה- FLY CARD PREMUIM . כך למשל, בקנית ארון הזזה דוב'לה ברשת ACE במחיר של 3,000 ₪ יצבור הלקוח 72 נקודות. (60 נקודות ACE ועוד 12 נקודות של צבירה קבועה). כמו כן, מחזיקי FLY CARD יוכלו בהמשך לממש נקודות ברשתות של אלקטרה עד 20% משווי המוצרים. שיתוף הפעולה יתמקד כאמור ברשתות מקבוצת אלקטרה. בחלק מסניפי הרשתות יוצבו עמדות הצטרפות ל-FLY CARD ולקוחות יקבלו כבר במעמד ההצטרפות 12% הנחה בקנייה הראשונה בACE- או 8% הנחה בשקם אלקטריק או 5% במחסני חשמל (תלוי בנקודת ההצטרפות).

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "שיתוף הפעולה האסטרטגי בין אל על לאלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצות הקמעונאות המובילות בישראל, מחזק עוד יותר את מעמדו של כרטיס האשראי -FLY CARD, ואת מועדון הנוסע המתמיד כמועדון לקוחות המוביל, האיכותי והמשתלם ביותר בישראל. לא רק שמחזיקי הכרטיס מתקרבים הרבה יותר מהר לכרטיסי טיסה מאשר עם כל כרטיס אשראי אחר, אלא שיש להם עתה הרבה יותר אפשרויות לצבירה ומימוש נקודות מועדון הנוסע המתמיד במגוון רחב של קניות בישראל. מאז ההשקה לפני כשנה וחצי יש מעל ל 155,000 כרטיסי FLY CARD וכעת, החשיפה שלנו ללקוחות אלקטרה צריכה תאפשר לנו להגדיל משמעותית את מספר מחזיקי כרטיס האשראי".

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: " החיבור עם אל על מהווה עבורנו מכפיל כח ויאפשר לנו להביא ערך מוסף הן ללקוחותינו הנאמנים, שיבחרו להצטרף למועדון והן למחזיקי הכרטיס, שיוכלו מעתה ליהנות מקצב צבירת נקודות מואץ בעת רכישת מוצרי חשמל, מערכות מיזוג ואביזרים לתיחזוק הבית והלבשתו".

בתמונה מימין לשמאל: דוד מימון מנכ"ל אל על, ליאור טנר ממנהל מועדון הנוסע המתמיד וזאב קלימי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה

לדברי ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי FLY CARD: "כרטיס FLY CARD הפך להיות כרטיס אשראי ראשון בארנק בקרב רבים מלקוחותינו, כאשר סל הקניות החודשי הממוצע מסתכם ב-3,600 שקל ובקרב מחזיקי FLY CARD פרימיום הוא מסתכם ב-20,000 שקל בממוצע – עדות לאטרקטיביות של קצב הצבירה וההטבות שהמועדון מעניק. התחייבנו בפני לקוחותינו לשפר את קצב הצבירה ולהעשיר את עולמות התוכן בהם פועל כרטיס האשראי ושיתוף הפעולה עם אלקטרה מוצרי צריכה הוא תוספת משמעותית להבטחה זו".

אודות הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי –FLY CARD
מועדון הנוסע המתמיד של אל על מונה כ 1.6 מיליון חברים בישראל ובעולם ומעל 155,000 כרטיסי אשראי FLY
CARD.
מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD של מועדון הנוסע המתמיד של אל על נהנים מצבירה אוטומטית מהירה של נקודות בעת כל קניה בישראל וצבירה מהירה אף יותר בקרב החברות השותפות לתוכנית המועדון. כמו כן, הכרטיס מאפשר כרטיסי בונוס במחירים מופחתים וכן מספק מגוון רחב של הזדמנויות מימוש הנקודות גם ברכישות מוצרים ושירותים כגון: מוצרים פטורים ממכס בדיוטי פרי אל על במטוסים, רכישת מושב מועדף ותיירים פלוס, תדלוק בתחנות דור אלון ועוד , ובקרוב ברכישות מוצרים נבחרים ברשתות ACE, מחסני חשמל, שקם אלקטריק ועוד.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן