אל על- ספר תמונות מהחופשה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

טסים לחופשה באל על –
מקבלים במתנה ספר תמונות מהחופשה
טסים לחופשה באל על –
מקבלים במתנה ספר תמונות מהחופשה

נוסעי אל על שטסים לחופשת הקיץ יקבלו במתנה ספר תמונות מודפס מהחופשה שלהם,
אותו יערכו ישירות מהטלפון הנייד באמצעות אפליקציית לופה. במסגרת השת"פ יהנו נוסעי אל על מ 20,000 ספרי לופה במתנה. שווי ההטבה – 116 ₪. נוסעי אל על יוכלו לערוך ספר תמונות מהטיול המשפחתי באפליקציה מהטלפון – חינם. העלות היחידה היא דמי המשלוח – 25 ₪.

ע. ינאי, ראש אגף שיווק באל על אמרה: "אנו משקיעים משאבים רבים במטרה להעניק ללקוחותינו ערך מוסף בנוסף לחוויית הטיסה. חודשי הקיץ מהווים את שיא עונת התיירות ומאופיינים בחופשות משפחתיות ועל כן אנו שמחים לאפשר לנוסעינו לתעד את החופשה באמצעות ספרי לופה ולשמור את החוויות מהחופשה המשפחתית לשנים ".

יורם רוזנבאום, מנכ"ל משותף בלופה: "ספרי טיולים הם הקטגוריה הפופולרית בלופה. החלטנו להעניק את המתנה לנוסעים בטיסות אל על, המקום הטבעי בו מתחילה חווית החופשה. עיצבנו את האפליקציה כך שתאפשר לכל בני המשפחה לשלוח את התמונות מהטלפון שלהם לספר משותף שיודפס בתום הטיול במקום שישארו רק בזיכרון הדיגיטלי."

בשלב ראשון מוצעים ספרי התמונות למשך שבועיים עד 14 באוגוסט בטיסות נבחרות הממריאות מישראל ליעדים ארוכי טווח ניו יורק, בוסטון, לוס אנג'לס, טורונטו, הונג קונג, בנגקוק, בייג'ין, בומביי ויוהנסבורג וכן ליעדים נבחרים באירופה.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן