"בבני ברק משלמים יותר מסביון": חבר המועצה מבקש לפטור מארנונה

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק הגיש הצעה דחופה שתעלה להצבעה במועצת העיר – לפטור את התושבים מתשלומי הארנונה בתקופת הקרונה: "העירייה במועדים האלו קרסה ולא תפקדה"
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השבוע תכונס לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה מועצת העיר בני ברק, לאחר שבחודשים האחרונים בניגוד למרבית מהעיריות בישראל, בוטלו כל ישיבות המועצה בטענה כי ההנחיות אינן מאפשרות, כרגע אין עילה משפטית למנוע את כינוס מועצת העיר והמועצה תתכנס לדיון שנראה שיהיה סוער.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד הגיש הצעה דחופה שתעלה להצבעה במועצת העיר, בדרישה לפטור את תושבי העיר מתשלומי הארנונה בתקופת הקורונה.

וידר הוסיף כי בחודשים האחרונים הוא טיפל במאות פניות של תושבי העיר שמשבר הקורונה גרם להם לנזק כלכלי חמור ביותר, "עד כדי כך שחלק מהם אף מתקשה מאוד לרכוש מוצרי מזון בסיסיים, ובימים האחרונים העירייה שלחה לאותן משפחות, ולשאר תושבי העיר, דרישות לתשלום ארנונה בסכומים משמעותיים על תקופת שיא משבר הקורונה".

וידר מאשים את עסקני העירייה כי "במועדים אלו העירייה קרסה לחלוטין וכמעט שלא סיפקה שירותים לציבור עד שבסופו של דבר הודחו העסקנים מניהול העיר ובמקומם מונה האלוף במילואים נומה לראש העיר בפועל", ומסיים כי "גם בשגרה עלויות הארנונה למגורים בבני ברק הן מהגבוהות בישראל, אף יותר מהרצליה, כפר שמריהו וסביון!, וזאת ללא כל הצדקה".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן