בבני ברק: ספרים חינם עד הבית לאכלוסייה הבוגרת

יוזמה ייחודית של עיריית בני ברק למען האוכלוסייה הבוגרת: ספרי קריאה להשאלה חינם עד הבית!
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
צילום: דוברות עיריית בני ברק

נגישות ואחריות, דווקא עכשיו וביתר שאת: ביוזמה ייחודית של עיריית בני ברק, תזכה האוכלוסייה הבוגרת בעיר הנחשבת בגילאי סיכון, להשאלה חינמית של אלפי ספרי קריאה חינם עד פתח הבית, תוך שמירה על שלומם וביטחונם והקפדה על כללי הבטיחות הנחוצים ביותר בימים אלו.

במסגרת היוזמה עליה שקדה מחלקת התרבות והנהלת הספרייה העירונית, הפיקה הספרייה קטלוג מהודר הכולל את אלפי הכותרים הקיימים בספרייה עירונית, בחלוקה לנושאים, לשפות ולרמת נגישות, כאשר אוכלוסיית היעד מוזמנת לחייג למוקד הספרייה ולבחור את הספרים אותם ברצונם לשאול. כאשר צוות המתנדבים המורחב של ארגון 'ידידים' שחבר למיזם, משנע את הספרים בשליחות אישית לכל בית, באדיבות ומאור פנים מיוחדים כיאה לאוכלוסייה וותיקה זו הזקוקה להערכה וראויה לכבוד ולמיטב השירות.

כבר בימים הראשונים להפעלת המיזם, נהנו ממנו מאות מקרב האוכלוסייה הבוגרת בעיר עם לא פחות מ-1500 השאלות (!), כאשר המיזם זוכה לשבחים מקיר לקיר על היותו משמעותי וחיוני שבעתיים בתקופה זו, בסיוע ותמיכה באוכלוסייה הבוגרת יחד עם שמירה הדוקה על הכללים, תוצאה של חשיבה אמיתית ועמוקה על צרכי אוכלוסייה זו של תושבי העיר.

בנוסף, סייעה הספרייה העירונית בהשאלת ספרים במשלוחים אישים למשפחות השוהות בבידוד, לתושבים המתגוררים בבתי אבות, ואף לתושבים שהיו מאושפזים במחלקות קורונה בבתי חולים.

במערך מורכב שזכה להערכה אדירה כאשר הספרייה העומדת תחת פיקוח מתמיד, זוכה להעניק שירות למי שזקוקים, לכך, נתינה שבמרבית המקרים חיונית וחשובה במיוחד להפחתת שעות של לחץ וחרדה ולבנייתה של שגרה אפשרית רגועה ומעצימה.

כלל משתמשי הספרייה, ובפרט האוכלוסייה הבוגרת הנהנית מהמיזם המיוחד, זכו לסימניה מיוחדת וממותגת המזכירה ומשננת את כללי הזהירות, המשמעותית במיוחד לאוכלוסייה זו.

ראש העיר אברהם רובינשטיין שיבח על היוזמה המיוחדת ההופכת לחלק ממקצב העשייה המדהים של מחלקת התרבות בראשות חבר מועצת העיר הרב יעקב זכריהו מחזיק תיק התרבות, למנהל המחלקה הרב יעקב רוזן, לצוות מחלקת התרבות, למנהלת הספרייה העירונית הגב' שושי לבי, לצוות הספרייה ולמאות מתנדבי 'ידידים', העושים בעמל ובאמונה בכבוד ובהדר למען האוכלוסייה הבוגרת בעיר, קהל גדול ומשמעותי של אנשי חיל. הפעילות המבורכת נמשכת בימים אלו, כשמידי יום נוספות מאות בקשות חדשות להצטרפות לשירות המיוחד, היוזמה צפויה להימשך עד לשלב בו תוכל האוכלוסיה הבוגרת לצאת מהבית בבטחה. בתפילה שזה יקרה בקרוב, והספריה תשוב לפעילות הרגילה.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן