בנק פועלים- שבוע מודעות פיננסית

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

יו"ר ומנכ"ל בנק הפועלים: "מתן ידע וכלים להתנהלות פיננסית נכונה מסייעים ללקוחות באופן אישי – ולצמיחת המשק כולו"
שבוע מודעות פיננסית

יו"ר ומנכ"ל בנק הפועלים: "מתן ידע וכלים להתנהלות פיננסית נכונה מסייעים ללקוחות באופן אישי – ולצמיחת המשק כולו"

"בנק הפועלים שמח על ההזדמנות להיות שותף במהלך לקידום המודעות של הציבור להתנהלות פיננסית נכונה. מתן ידע וכלים להתנהלות פיננסית נכונה מסייעים ללקוחות באופן אישי – ולצמיחת המשק כולו". כך אמרו יו"ר בנק הפועלים, יאיר סרוסי, ומנכ"ל הבנק אריק פינטו, בביקור שערכו בסניף הבנק, במסגרת פעילות "שבוע מודעות פיננסית" שנערך במערכת הבנקאית.

"שבוע מודעות פיננסית", שבו שותפים הפיקוח על הבנקים, איגוד הבנקים והמערכת הבנקאית, הוא חלק ממהלך צרכני ארוך טווח שנועד להגביר את המודעות של לקוחות הבנקים לחשיבות הרבה של התנהלות כלכלית מושכלת, ולהעניק ידע וכלים שיכולים לסייע להם בהתנהלות טובה יותר. במסגרת אירועי השבוע מוצעות הדרכות בכ-100 סניפי הבנקים ברחבי הארץ.
יו"ר הבנק, יאיר סרוסי אמר במהלך הביקור: "התחום הפיננסי עבר מהפכה של ממש בשני העשורים האחרונים. רמת חופש הבחירה של הציבור גדלה מאוד, ואיתה גם התחרות. החירות הזו מטילה על הצרכן הבודד עול כבד של אחריות לבחירותיו, וכדי לממש אותה הוא נדרש לקבל כלים וידע. בנק הפועלים מקצה לאורך שנים משאבים רבים בפיתוח כלים וקידום הידע של לקוחותיו, וכל מהלך של הגברת המודעות הציבורית לחשיבות הנושא יסייע לציבור בהתנהלותו הפיננסית".

מנכ"ל הבנק, אריק פינטו הוסיף: "האמצעים הטכנולוגיים הגבירו את הנגישות והמהירות שבה יכול כל אחד ליישם את החלטותיו הפיננסיות. אבל חוסר הידע הפיננסי גורם לכך שלא כולנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות, לזהות נכונה את פוטנציאל ההכנסות שלנו, לצפות מה יהיו הצרכים והיעדים שלנו בעתיד, ולתכנן בהתאם את ההתנהלות הפיננסית. אנחנו בבנק הפועלים מאמינים בשירות בנקאי "אנושי, אישי וטכנולוגי" המאפשר ללקוחות להתנהל בצורה הנוחה ביותר עבורם. בכוונתנו להמשיך ולקיים את פעילויותינו הרבות לקידום מתן ידע וכלים פיננסיים ללקוחות ולהרחיב את היקף ההשקעה בתחום החינוך הפיננסי, באמצעות הקמת מיזמים חדשים ופעילויות נוספות ".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן