גלית איטליה מפיקה קטלוג פאות חדש ומהודר

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

# "גלית איטליה" מסיימת בימים אלו את הפקתו של קטלוג הפאות החדש של החברה ובו דגמי 2010. בחנוכה הקרוב צפוי הקטלוג להישלח בדיוור ישיר לאלפי הפאניות העובדות עם החברה וללקוחות החברה הנבחרות #

הקטלוג יוצא בימים אלו, בהם חוגגת החברה עשור לפעילותה המבורכת – פעילות של יצור ושיווק פאות בארץ ובעולם ופעילות של הקניית לימוד מקצועי לעשרות בוגרות בתחומי היופי והשיער.

כמו בקטלוגים הקודמים, גם הקטלוג החדש מייצג את רוח החברה כחברה המובילה בתחום הפאות והיופי, באיכות השיער, בחדשנות ובקו עיצובי מוביל תוך מתן חוויית שירות ושירותי אחריות מובילים.
בקטלוג החדש והיוקרתי הושקעו משאבים ומאמצי הפקה רבים בכדי להוציא תוצר מקצועי ומפואר, הכולל כמות גדולה של דגמי פאות עם דגש על מבחר רחב של סוגי שיער מהאיכותיים ביותר, דרך שיער טבעי ומעורב.
בקטלוג מוצגות פאות מעוצבות בעיצובים עדכניים לצעירות ומבוגרות תוך התחשבות ומתן מענה לתקציב המשתנה. כל הפאות המעוצבות בקטלוג, עוצבו על ידי צוות סלוני החברה שבירושלים ובבני ברק.

בנוסף, לראשונה בקטלוג, מבחר דגמים מקולקציית פאות הפרימיום "בוטיק"- פאות קאסטם לפי מידה משיער טבעי אירופאי ברמה גבוהה, שיער שלא עבר צביעה, עיבוד או כל תהליך כימי שהוא..
כאמור, בחג החנוכה צפוי הקטלוג להישלח לפאניות וללקוחות הרשומות בגלית איטליה. טבעי שיחמיאו לכן…

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן