חטיבת הצנחנים נפרדת מבני ברק

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
צילום: הבניברקים
צילום: הבניברקים
צילום: הבני ברקים

לאחר כחודש של פעילות התנדבותית וסיוע לעיריית בני ברק בהתמודדות עם משבר הקורונה, עוזבים היום חיילי חטיבת הצנחנים את העיר, כאשר את מקומם יתפסו חיילי חטיבת גבעתי.

במסגרת הפעילות של עיריית בני ברק, סייעו הצנחנים בחלוקת עשרות אלפי ארוחות ומצרכים בסיסיים וחיוניים לתושבי העיר שאינם יכולים לצאת מביתם, מבוגרים, מבודדים, ומשפחות רווחה.

החיילים – שנענו לכל משימה ועמדו בה בהצלחה רבה – הביעו את התפעלותם מהמשמעת והצייתנות של התושבים להוראות הקפדניות בשמירה על הבריאות, וכן את הערכתם למסירות הרבה של ארגוני החסד המקומיים עימם עבדו יד ביד כדי להקל עד כמה שניתן על התושבים, שכזכור, היו נתונים בחלק מהזמן תחת הסגר מלא.

כמו כן, תושבים רבים הביעו את הערכתם ותודתם לחיילים המסורים שזכו ליטול חלק בפעילות הענפה והביאו מזור ושמחה למשפחות רבות.

בתוך כך, נכנסו היום נציגי החטיבה, נפתלי סמולר ואוריאל ביבי, אל לשכת ראש העיר, אברהם רובינשטיין, על מנת להיפרד. ראש העיר הודה לנציגים בחום והעניק להם ספר תנ"ך יוקרתי ומהודר, ואות הוקרה מכל תושבי העיר.

כמו כן, נפרדו נציגי חטיבת הצנחנים מבכירי העירייה ונציגי הארגונים, ביניהם; האלוף במיל' רוני נומה, שכזכור נקרא אל הדגל ע"י ראש העיר לסייע בהתמודדות עם המשבר, גזבר העירייה, אריק אדלר, מנהל צוות לוגיסטיקה במטה החרום, טל מטולה, מתכלל מערך מתנדבי החרום, שלמה בנזימן, ונציגי המתנדבים למען כלל האוכלוסייה בעיר.

"החטיבה הוכיחה שבזמני משבר כולנו אחים", אמרו סמולר וביבי. "זה היה מחזה מרהיב לראות את החיילים עובדים כתף אל כתף עם ארגוני החסד. נוכחנו לראות עיר מיוחדת בה "איש לרעהו יעזרו" זו לא סתם סיסמה אלא דרך חיים. אנחנו מקווים לחזור ולסייע לעיר רק בשמחות".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן