טקס הוקרה לתלמידות סמינר מתנדבות בבני-ברק

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

טקס הערכה והוקרה למאות תלמידות סמינרים בבני-ברק, מתנדבות לסיוע בתחומים רבים, התקיים במרכז הכינוס "פיס משואות", מטעם אגפי השירותים החברתיים והחינוך של העירייה, בהשתתפות הרב חנוך זייברט, ראש העיר; הרב אברהם רובינשטיין, מ"מ רה"ע; מנהלות אגפים ומחלקות, מנהלות סמינרים ורכזות מסגרות ההתנדבות בסמינרים.

עיריית בני-ברק
הודעה לעיתונות
טקס הערכה והוקרה למאות תלמידות סמינרים בבני-ברק, מתנדבות לסיוע בתחומים רבים, התקיים במרכז הכינוס "פיס משואות", מטעם אגפי השירותים החברתיים והחינוך של העירייה, בהשתתפות הרב חנוך זייברט, ראש העיר; הרב אברהם רובינשטיין, מ"מ רה"ע; מנהלות אגפים ומחלקות, מנהלות סמינרים ורכזות מסגרות ההתנדבות בסמינרים.
מסגרות החסד וההתנדבות מופעלות בשורה ארוכה של סמינרים, ובהם סמינר גור- לפעילות בקרב ילדים בעלי צרכים מיוחדים, קשישים, סיוע למשפחות, יחידת ההתנדבות העירונית, משחקיות ליולדות ולאימהות במצוקה והמחלקה למוגבלויות באגף לשירותים חברתיים של העירייה. סמינר שצ'רנסקי- פעילויות אצל קשישים, בתי-אבות, ילדים יתומים, שיעורי עזר לילדים, משחקיות ליולדות, אימהות במצוקה, ילדים בעלי צרכים מיוחדים ויחידת ההתנדבות והמחלקה למוגבלויות. סמינר כהנא- קליטת עליה, יצירה, סיפור ומשחק, ילדים בעלי צרכים מיוחדים, משחקיות ליולדות ואימהות במצוקה, יחידת התנדבות והמחלקה למוגבלויות. סמינר גברא- קליטת עליה, "משפחה משחקת" תכנית 360, משחקיות ליולדות ואימהות במצוקה, יחידת ההתנדבות העירונית, מרש"ל- מרכז רב שירותי לעיוור וסיוע למשפחות. סמינר מאיר- קליטת עליה, יצירה, סיפור ומשחק. סמינר לוסטיג- "משפחה משחקת" תכנית 360.

הרב חנוך זייברט, ראש העיר הדגיש בדבריו, כי ההתנדבות של מאות תלמידות הסמינרים בעיר מהווה תפארת לעירנו, עיר התורה והחסידות, כשהתלמידות, למרות שעות הלימוד הרבות והשיעורים בבית, הן מוצאות לעצמן שעות של מסירות והתנדבות, מתוך שמחה, כדי לסייע לזולת בכל מידת האפשר.
הרב אברהם רובינשטיין, מ"מ רה"ע ציין בברכתו את התוצאות המרשימות של הלימודים בסמינרים, שלא זו בלבד שהתלמידות רוכשות ידע רב בתחומים מגוונים, הן גם מוכיחות את ההשפעות הנהדרות של הלימודים על הבנות להוציא לפועל את חשיבות החסד והעזרה, שהיום יסוד מרכזי בעם ישראל.
אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה הטעים, כי מפעלי ההתנדבות הכה-נרחבים של תלמידות הסמינרים מהווים תעודת כבוד לציבור התורתי והזכיר כי, לא מכבר, פורסם מחקר, מטעם האגודה הישראלית להתנדבות, לפיו בציבור החרדי, יחסית לגודלו באוכלוסיה, שיעורי ההתנדבות הינם פי שניים משבאוכלוסיה הכללית, והמדובר, לפי המחקר, במליוני שעות של התנדבות.
עו"ס ארלט מויאל, מנהלת האגף העירוני לשירותים חברתיים סקרה את מערכות ההתנדבות הגדלות והולכות כל העת ביותר שעות, ביותר תלמידות וביותר מסגרות, וזו ברכה למנהלות ולמחנכות על תוצאות כה מרשימות.
עו"ס רינה ציכטינגר, סגנית מנהלת האגף הדגישה, כי ערב ההוקרה אינו מיועד לתלמידות, השמחות להתנדב שלא על מנת לקבל כל פרס או תעודת הערכה, אך מפעלי ההתנדבות הינם הוקרה לעיר ולתושביה, ושיבחה גם את הסיוע המיוחד לתחומים אלו של אגף החינוך העירוני, בהנהלת הרב יהונתן ספרא ושל מח' הנוער באגף שבהנהלת הרב אלדד אשורי.
במהלך הערב, שכלל תכנית חברתית מרתקת, חולקו גם תעודות הוקרה לסמינרים ולרכזות החסד: גב' אסתר פרידמן- סמינר שצ'רנסקי; גב' גולדי מצנר, גב' אסתר אלתר וגב' פריידי פרידמן- סמינר גור; גב' זהבה ברקוביץ- סמינר מאיר; גב' ציפורה שפירא וגב' רוחמה גולדשטיין- סמינר כהנא; גב' הני אילני- סמינר גברא וגב' גילי שיינפלד- סמינר לוסטיג. את הערב המרשים אירגנה יחידת ההתנדבות העירונית והרכזת, גב' רות אייזן.

בכבוד רב,
אברהם טננבוים
מזכיר העירייה ודוברה

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן