מלכות וקסברגר משיקה: פשוט גורמה!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מלכות וקסברגר – פאר היצירה היהודית, יוצאת בהפקה קולינרית ראשונה מסוגה, ומגישה לכם ספר בישול אומנותי ממטבחה של שפית העל מירי זורגר!

"פשוט גורמה" הוא ספר הביכורים של מירי זורגר, שפית, קונדיטורית, ויועצת קולינרית חרדית, העוסקת בבישול ובאפיה מאז 1999, שנולד בכדי להעניק לעקרות הבית של דורינו, סיוע ועזרה צדע אחד צעד בהכנסת החידושים בתחום הבישול אל המטבח פנימה, ובכלל את בישול הגורמה.
"פשוט גורמה" מביא לכם ניחוחות וטעמים ממטבחה הייחודי של השפית מירי זורגר, במתכונים פשוטים וקלים להכנה, שתוצאתם טעימה לאין ערוך! בספר תמצאו: מנות פתיחה, סלטים, מרקים, מנות עיקריות, תוספות, עוגות, עוגיות וקינוחים. בשינוי קל, בכלי ההגשה או בתוספות המקשטות את המתכונים, ניתן לשדרג כל מנה ליוקרתית במראה ובטעם.
"פשוט גורמה" מעוצב בגרפיקה המקצועית והמוקפדת של "מלכות וקסברגר" פאר היצירה היהודית, המעניק לכם אוצרות מזון בכלים יפהפיים ונעימים לעין.
"שיתוף הפעולה שלנו ביחד עם השפית מירי זורגר, הוביל לתוצאה יפהפיה וייחודית, שהשקעתה הרבה ניכרת בכל דף מדפי הספר פשוט גורמה," מציין יואל וקסברגר בסיפוק, "אנו תקווה שספר זה יהיה הראשון בסדרת ספרי מתכונים שעוד תראה אור, ותפאר כבוד כל מטבח יהודי באשר הוא."

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן