משבר הקורונה: נסיון סיוע לבעלי העסקים בבני ברק

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
צילום: דוברות עיריית בני ברק

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין וצוות תחום העצמת עסקים בעיר נפגשו היום עם בעלי עסקים לבדוק אפשרויות להמשך קידום וסיוע לבעלי העסקים לעבור את משבר הקורונה.

בפגישה נכחו מנכ"ל העירייה, שמואל ליטוב; גזבר העירייה, אריק אדלר ורכזי תחום העצמה עסקית בעיר ישראל הינמן ונתי ברכר ונציגי בעלי עסקים מהעיר. בפגישה שיבחו נציגי העסקים את הפעילות העירונית למען העסקים בעיר וציינו לשבח את ההקשבה והנכונות של הנהלת העירייה לסייע לבעלי העסקים בעיר, כדוגמת מבצע השילוח בתקופת ערב הפסח ואחריו, כאשר אלפי תושבים ומאות בעלי עסקים נעזרו משגת קנייה בטוחה.

בתום הדיון הורה ראש העיר להעביר את כלל הנושאים שעלו בפגישה לבחינת היתכנות משפטית ומקצועית עם הגורמים הרלוונטים על מנת לסייע ככל הניתן לכלל העסקים בעיר. בנוסף ציין ראש העיר, את סגנו עו"ד הרב גדליהו בן שמעון הפועל בכל כוחו באופן מתמיד למען העסקים בעיר, לצד הצוות המקצועי.

ראש העיר ציין כי במקביל לפעילות העירונית עד כה למערך הרכישה מרחוק, ייבחנו גם יוזמות ואפיקים נוספים להגברת רכישת תושבים מהעיר ומחוצה לה מבתי העסק שבתחומי העיר, ייבחנו הקלות בנושאי הוצאת סחורה תוך שימת לב ברורה שלא לפגוע ברשות הרבים השייכת לתושבים ולהולכי הרגל.

בסיום הפגישה אמר ראש העיר אברהם רובינשטיין: "כראש הרשות הראשון שהזדרז להכריז על מתן פטור מיידי מתשלום ארנונה לבעלי העסקים למשך שלושה חודשים ללא כל עיכוב בזיכוי אוטומטי ומהיר, אני שמח על פגישה חשובה זו. כשאנו נבחן כל בקשה להקלה במסגרת החוק. אין יום בו העצמת העסקים בעיר אינו עולה על שולחני, המטרה המרכזית של הנהלת העיר ושלי היא לסייע באופן מתמיד לבעלי העסקים בעיר ולצלוח יחד את משבר הקורונה. אני קורא לתושבי העיר: צאו והתפרנסו זה מזה. חזקו נא את בעלי העסקים בעיר, כשאנו נמשיך לעשות הכל למענם דווקא בתקופה זו, עוד יותר"

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

תגובה אחת

  1. Right here is the right website for anyone who hopes to find out about this topic.
    You realize a whole lot its almost tough to argue with
    you (not that I personally will need to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a subject that has been written about for a
    long time. Great stuff, just wonderful!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן