נחנך בית ספר פיס, בית יעקב במודיעין עילית בעשור האחרון השקיע הפיס במודיעין עילית 22 מיליון ₪

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בית ספר פיס, בית יעקב, נחנך במודיעין עילית ביום שני (ו' בחשוון) במעמד אלוף במיל', יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין וראש עיריית מודיעין עילית, הרב יעקב גוטרמן.

בית הספר בית יעקב ממוקם בשכונת חפציבה ולומדות בו 198 תלמידות בכיתות א-ג (בית ספר צומח). בית הספר הוקם בהתאם לפרוגראמה ותכנית שאושרה ע"י משרד החינוך בהשקעה של כ-18 מיליון שקל ובשטח כולל של 3,248 מ"ר.
השלבים שנבנו עד כה בבית הספר כוללים את אגף המנהלה, 24 כיתות אם, 4 כיתות מעבדה ופטיו מקורה המשמש את התלמידות בזמן ההפסקות. כל הכיתות והמעבדות בבית הספר מצוידות במזגנים.
בעשור האחרון השקיע מפעל הפיס במודיעין עילית 22 מיליון שקלים בבניית: פארקים ירוקים, מרכזי פיס קהילתיים, בתי ספר, גני ילדים, רכישת ציוד וריהוט לכיתות חדשות ועוד.
בפתחה של החנוכה סיפר מנחה האירוע כי לעוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס ישנה זיקה עמוקה לעיר כאשר בהיותו אלוף פיקוד המרכז בשנת 1996, הכריז על מודיעין עילית כמועצה מקומית.
ראש עיריית מודיעין עילית, הרב יעקב גוטרמן אמר כי עוזי דיין מלווה את העיר לאורך שנים וסייע במצבים שונים כאשר העיר היתה זקוקה להגנה מצד אנשי ביטחון. עוד הוסיף כי: "מודיעין עילית נמצאת תחת חסותו של הפיס, אין ספק כי אנו זקוקים לפיס בחיים. המקור התקציבי של מפעל הפיס מסייע ועוזר ליישוב מאוד ואנו רוצים להביע את תודתנו על הליווי המבורך מתחילת ימינו כמועצה ועד היום ".


עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס אמר בדבריו כי החינוך חשוב לא מילימטר פחות מהביטחון והתקציבים לחינוך אינם צריכים ליפול מהביטחון. "חינוך ילדינו זה העתיד שלנו וזו ההשקעה הטובה והנכונה ביותר עבורנו".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן