סערה: בג"צ פסק אין לאסור הכנסת חמץ לבתי החולים בפסח

סערה סביב פסיקת בג"צ כי אין סמכות לאסור על מבקרים להכניס חמץ לבתי החולים בחג הפסח ולמאבטחים אסור לחפש מזון בתיקי המבקרים.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חמץ לאחר הפסח: שופטי בג"ץ קיבלו היום את עתירת "הפורום החילוני" וקבעו כי חל איסור על בתי החולים למנוע הכנסת חמץ במהלך הפסח לבתי החולים עוד קבע כי אסור למאבטחים לבדוק בתיקי המבקרים ואף לשאול או להנחות את הבאים בשערי בתי החולים.

שרים וחברי המפלגות החרדים והדתיים הזדעזעו מהפסיקה: ח"כ גפני אמר בתגובה להחלטת בג"צ: השופטים חצופים גדולים. מה שאנחנו המחוקקים עושים באינספור דיונים ו4 קריאות במליאה, הם מבטלים במחי החלטה שאין בה שום הגיון.

ח"כ אשר אמר בתגובה על פסיקת החמץ : מול המדרון החלקלק בו ערכי היהדות נדרסים ברגל גסה מוטלת על נבחרי הציבור האחריות למחות ולפעול לשמירת צביונה היהודי של המדינה.

השר סמוטריץ' אמר בתגובה להחלטה: "בג"צ ממשיך לחרב את עקרונות המדינה היהודית ולהשליט עליה עקרונות פרוגרסיביים מטורללים".

ח"כ מקלב אמר על פסיקת בג"צ: לאחרונה בג"צ בסדרת פסיקות ידועות מראש דוהר ומוביל לפיצוץ בין חלקי העם ועושה הכל כדי להחליף את השלטון בכוח.

סגן השר מאיר פרוש אמר בתגובה: "הדיאלוג שלנו עם הבג"צ בנושאי דת כבר מזמן בגדר של שיח חרשים, התקוה שלנו לשינוי הוא בג"צ עצמו, שימשיך לפסוק נגד דתיים ויוסיף לפסוק בענין של דן אלדד וכדומה ופסקת התגברות קום תקום".

גם ח"כ גדען סער מהליכוד הביע את התנגדותו לפסיקת בג"צ. "כך נראה אקטיביזם שיפוטי על סטרואידים בפחות משבוע: ביטול חוק הפקדון למסתננים. ביטול איכוני שב״כ – קורונה. צו בינים למניעת הארכת כהונתו של מ״מ פרקליט המדינה. ביטול איסור הכנסת חמץ לבתי חולים בפסח. בשתי מלים: שכרון כוח"

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן