קליפ סוחף ומטלטל: "תפילות"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

"ואפילו אם האדם אינו ראוי שישמע ה' תפילתו אם יבוא להתפלל ולבקש רחמים על בניו ועל בנותיו שילכו בדרך ה', יקבל ה' ברחמים את תפילתו", הבטחה קדושה ומעודדת זו נכתבה על ידי רבי חיים פאלאג'י בשם רבי סעדיה גאון (בספרו צוואה מחיים), וכמו נכתבה ונאמרה במיוחד לדורנו אנו.

"המילים הקדושות הללו לצד ההבטחה המפורשת של רבי חיים פאלאג'י שבכל מצב יקבל ה' ברחמים את תפילת ההורים על ילדיהם", צדו מיד את עיניי – מספר ישראל אדלר : – ידעתי שמחובתי וזכותי להביא זאת לידיעת הציבור, לבל ימנע עצמו שום אדם מן הרחמים ומתפילה כנה וזכה להצלחת בניו ובנותיו שילכו בדרך ה'.

"הסינגל – קליפ תפילות", יוצא במיוחד לערב ראש חודש סיון, היום המסוגל לתפילת הורים על ילדיהם.

הלחן הינו לחן מרגש וסוחף של הרשי וינברגר, אליו נוספו מספר מילים באידיש המדגישות את כוח התפילה של אב ואם עת שופכים הם צקון שיח על ילדיהם, בעיבוד ותזמור קסום של המעבד הנודע יהודה גלילי, עם *מקהלת נרננה ומקהלת הילדים שיר ושבח.

המילים הם:

"ואפילו אם האדם אינו ראוי שישמע ה' תפילתו אם יבוא להתפלל ולבקש רחמים על בניו ועל בנותיו שילכו בדרך ה', יקבל ה' ברחמים את תפילתו…"

"דער אייבישטער הערט א טאטע'ס תפילות, און ער זעהט א מאמע׳ס תפילות, און ער ענטפערט זייערע תפילות און א יעדער זמן, ווי אזוי מזאל נאר זיין."

ללחן החדש הופק קליפ מילים מושקע מדויק ומעוצב, בחסות "מלכות ירושלים", ובו שולבו צילומים בהיכל ישיבת פוניביז בבני ברק, לצד טכניקות מחשב והדמיות ויזואליות מתקדמות ביותר, פרי עמלו של המפיק המוכשר והמבטיח יענקלה קרישבסקי.

"תפילות": שר ומגיש ישראל אדלר – לחן: הרשי וינברגר – הפקה מוסיקלית: יוסי האניג – עיבוד ותיזמור: יהודה גלילי – מקהלה: נרננה – עיבוד קולי: הרשל בריסק – מקהלת ילדים: שיר ושבח – מיקס ומאסטרינג: שי סיון – הוקלט באולפני: מיכאל וינברגר – קליפ: יענקלה קרישבסקי – צולם בהיכל ישיבת פוניביז – תודה מיוחדת למנהל הרב אלי בוסקילה הי"ו

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן