ראש העיר ערך סבב ביקורים אצל חולי הקורונה

ראש עיריית בני ברק ערך סבב ביקורי חולים אצל תושבי העיר השוהים במלונות הקורונה
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print
צילום: דוברות עיריית בני ברק

לאחר שבועות ארוכים של פעילות נמרצת שהובילה לירידה חדה בקצב ההדבקה, יצא אמש (ד) ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין לבקר את תושבי העיר שנדבקו בנגיף הקורונה ושוהים במלונות. במהלך היום ביקר ראש העיר בבתי המלון בקיבוץ לביא, כינר, ניר עציון, אלון תבור ושאר המקומות בהם שוהים תושבי העיר הנמצאים בתהליך החלמה מנגיף הקורונה.

לקראת הביקור, ראש העיר וצוות לשכתו גייסו בעלי עסקים, רשויות מקומיות וגורמים אחרים שהתנדבו להעניק צעצועים ופרסים לחלוקה לילדים ולמשפחות שמנותקים מהחברים והמשפחה המורחבת, עם מעט אפשרויות תעסוקה ופנאי.

ראש העיר עבר מבית מלון אחד לשני, יחד עם צוות הלשכה הרב גדליה סילמן והרב בנצי וינטרוב ונפגשו עם החולים תושבי העיר, שוחח איתם על צרכי המתארחים, עודד והשמיע דברי חיזוק על מנת לשפר את מצב רוחם. בנוסף, נפגש רובינשטיין גם עם הצוותים הניהוליים של אתרי האירוח השונים ועם צוותי פיקוד העורף על מנת לוודא שתושבי בני ברק ושאר השוהים במקום מקבלים את הליווי הרפואי והשירות הטוב ביותר.

החולים ששמעו מראש העיר את הדאגה הרבה של העירייה והתושבים לבריאותם ושלומם, קיבלו את פניו בשמחה ואהדה רבה. רובינשטיין מסר את ברכת העיר והתושבים ואת דברי גדולי התורה שבעיר שבירכו את החולים בברכת "רפואה קרובה לבוא במהרה". בדבריו לחולים הדגיש ראש העיר את הזכות הגדולה של השוהים בבתי המלון ומרוחקים מבתיהם וממשפחותיהם אך זוכים לשמור על חייהם, על בריאותם, על בני המשפחה ועל כל תושבי בני ברק.

תושבי העיר שהתרגשו מהמחווה המיוחדת של ביקור החולים אמרו לראש העיר כי על אף "הגלות בתנאים משופרים" הם כמהים לחזור לבתיהם ולעיר התורה, אך אין זה מובן מאליו לגלות את הסיוע הרב, הליווי והתמיכה שהעירייה מעניקה להם גם בשעה קשה זו של התמודדות עם מגיפה בעיר.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן