תושבי בני ברק: "זה לא אנחנו"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אמש לאחר עזיבת כחות המשטרה המשיכו המהומות בבני בבני ברק שריפות רבות ברחבי העיר, נזקים לרכוש ציבורי ותקיפת רכבו של ראש העיר אברהם רובנשטיין,

בהמשך תקפו מספר פורעים נהג אוטובוס של חברת אפיקים שפונה על ידי מגן דוד אדום לבית החולים לאחר מכן הוצת האוטובוס ונשרף כליל.

תושבי בני ברק ששחנו עימם אומרים לבני ברקי: "נוער שוליים בכלל מערים אחרות התסיסו ועשו את רוב הנזקים"

תושב אחר אומר לנו: "ההפגנה הסתיימה ומי שנשאר ללבות את הלהבות הם נוער נושר שמצאו הזדמנות להמשיך ולהפוך את העיר כמו שהם עושים מדי ליל שבת, עושים נזקים לרכוש ציבורי, ולפעמים זה מגיע גם לאלימות נגד עוברי אורח תמימים."

אייל צור ‏נהג של חברת אפיקים שהותקף בלילה והאוטובוס שלו נשרף מסר לאור המקרה הקשה: "כרגע אני לא חוזר בכלל לנהוג. אני רוצה לנוח.

עברתי טראומה לא קלה ואין לי חשק לשרת את הנוסעים בבני ברק. זה פיגוע לכל דבר. כמו פיגוע לאומני. הייתי בהלם מוחלט. לא יודע למה זה קורה בתוך העם שלנו."

סגן שרת התחבורה אורי מקלב מסר בתגובה למקרה:

"אנחנו עושים מאמצים רבים לשמור את בטחון הנהגים וביטחון הנוסעים. מה שקרה אתמול זו עבריינות לשמה וחובתנו לשמור את ביטחון הנהגים וביטחון הנוסעים. אותם פורעים שתקפו אמש את נהגי האטובוסים תוקפים את הנוסעים כאחד ועל כולנו להוקיע אותם ולטפל בהם בחומרת הדין. אנחנו מבינים את מצוקת הנהגים ועומדים איתם בקשר כל העת כדי ליצור אווירה בטוחה לנהגים"

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן