תפילת האלמנות של "זה לזה"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

״אין כוח בעולם שיכול לה. לעולם אינה שבה ריקם. ונודע זה מכבר כוחה לישועת הפרט והכלל״

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לקראת תפילת האלמנות של "זה לזה":
״אין כוח בעולם שיכול לה. לעולם אינה שבה ריקם. ונודע זה מכבר כוחה לישועת הפרט והכלל״
ביום י"ג מידות תיערך תפילת האלמנות עבור תורמי "זה לזה" ● מוקד הישועות לתפילת האלמנות נפתח בימים אלו
ארגון "זה לזה" התומך באלפי אלמנות ויתומים במהלך כל השנה, פתח בימים אלו במגבית לקראת הימים הנוראים, בה הוא קורא לציבור להשתתף במפעל הגדול של עזרה וסיוע, לאלפי אלמנות ויתומים, ובמיוחד בפרויקט הגדול של 'בני מלכים' לילדי "זה לזה".
פרויקט "בני מלכים" הוא בעצם ה"אבות ובנים" של ילדי "זה לזה", אך לא רק. הוא המענה הטוב ביותר לילדים היתומים אשר נותרו ללא אב, ללא דמות אשר תלמד איתם ותעניק להם ביטחון ועידוד.
לקראת הימים הנוראים פונות האימהות האלמנות בקריאה נרגשת אל הציבור, אנא זכרו בימים אלה את "זה לזה" שזוכרים אותנו כל השנה. עזרו להם להביא לילדים שלנו את שמחת התורה.
בעיצומם של 'עשרת ימי תשובה', ביום ז' תשרי תשע"ז, ערב "יום י"ג מידות", יתאספו האלמנות יחד ומעומק ליבן יעתירו בתפילה נרגשת עבור המסייעים להתעלות ילדיהן, בתרומה לארגון 'זה לזה'.

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א התבטא במכתב מיוחד לקראת התפילה המיוחדת, כי ״תפילתן עולה ראשונה למלכות, ואין כוח בעולם שיכול לה… ולעולם אינה שבה ריקם. ונודע זה מכבר כוחה לישועת הפרט והכלל… ובמידה שאדם מודד, ימדדו לו מן השמים להשפיע לו בבני, חיי ומזוני רוויחי״.
סיפורי ישועות מופלאים נודעו בעקבות תפילת האלמנות שנערכת מידי שנה בשנה. נביא לכאן מספר סיפורים: עשר שנים חלפו מאז נישואיהם של ש. וזוגתו ועדיין לא זכו לילדים ל"ע. מה לא עשו הזוג כדי לזכות בפרי בטן. עם פתיחת המוקד בשנה שעברה החליטו בני הזוג לתרום עבור היתומים והאלמנות של "זה לזה". התקשר ש. למוקד וקיבל על עצמו לאמץ ילד בפרויקט בני מלכים, והזכיר את עצמו וזוגתו לתפילת האלמנות. לאחר חודשיים התקשר להודיע כי התבשרו בבשורות טובות. לאחר לידת הילד קיבל על עצמו ש. לאמץ ילד נוסף.
את ח. זה כבר לא הפתיע. הוא כבר מכיר את הסגולה טוב מאד… שתי אחיותיו זכו לבוא בברית האירוסים בעקבות תפילת האלמנות של "זה לזה". אחיותיו היו כבר בגיל מבוגר יחסית עד שזכו להתארס, וחודש אחרי שקיבל על עצמו לאמץ שני ילדים במסגרת פרויקט בני מלכים הביא להם הקב"ה את זיווגם. לכן, כדי לעזור לחבר המתמודד עם בן מתבגר שאינו זוכה להקים בית, החליט לנסות את ה"סגולה" פעם נוספת. הוא התקשר למוקד ולקח על עצמו לאמץ ילד נוסף והזכיר את שמו של החבר ושל בנו הבחור לתפילת האלמנות. ואכן תוך זמן קצר נשמע קול ששון וקול שמחה אצל אותו חבר.
גם הגב' י. שמעה מהתפילה המיוחדת של האלמנות ומיהרה אף היא להתקשר לתרום לארגון "זה לזה" עבור היתומים והאלמנות ולהזכיר לתפילת האלמנות את בעלה שאינו מוצא עבודה כבר הרבה זמן והפרנסה דחוקה בביתם. שלשה שבועות לאחר התפילה קיבל בעלה עבודה מכובדת והייתה להם הרווחה.
בפרויקט 'בני מלכים' של "זה לזה" משתתפים מאות אברכים איכותיים אשר מתמסרים באופן יוצא דופן לילדים המתמודדים עם החסר הגדול שלהם. משמשים להם כדמות אב, מעניקים להם שעות רבות של לימוד ויחס חם ואוהב, עזרה בלימודים, הכנה למבחנים, הכנה לבר מצוה, ועוד.
ב"זה לזה" יודעים לספר על מקרים רבים שבהם בעקבות הקשר עם האברכים – לומדים הילדים במשך כל השבוע ומתאמצים בשביל לזכות לשאול את האברך שלהם קושיה. מחנכים ומנהלי תלמודי תורה מספרים שהם מקבלים ילדים שכמו נולדו מחדש מאז שהחלו ללמוד במסגרת פרויקט "בני מלכים".
משאבים רבים משקיעים בארגון "זה לזה" בפרויקט זה על מנת שלא יישאר שום ילד ללא אברך שילווה אותו. כמו כן משקיע הארגון במגוון פעילויות רבות עבור ילדי "זה לזה", אירועים חווייתיים המגבשים את הילדים ומעניקים להם תחושת משפחה. ההוצאות רבות והעול הכספי כבד מאד.
התקשרו כבר עכשיו למוקד הישועות של "זה לזה" והצטרפו לתורמים. ועוד תיוושעו בזכות התפילה המיוחדת של האלמנות שיעתירו עבור המסייעים לחינוך ילדיהן. כמו כן תזכו לקחת חלק בלימוד התורה של אותם יתומים אשר בזכות תרומתכם יוכלו גם הם להתעלות בתורה.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן