אגד – שרותי אגד ב"בין הזמנים"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

שרותי אגד ב"בין הזמנים":
מוקדי יציאה מהירה מבני – ברק
ונסיעות מירושלים לחוף הכשר באשדוד.

שרותי אגד ב"בין הזמנים":
מוקדי יציאה מהירה מבני-ברק
ונסיעות מירושלים לחוף הכשר באשדוד
בתקופת "בין הזמנים", החל מיום שני י"א באב ועד יום רביעי כ"ז אב – יתגבר אגד את תדירות הנסיעות בקווים המשרתים את הריכוזים החרדיים.
בבני ברק יפעיל אגד נקודת יציאה מהירה לקווי הנסיעה לריכוזים החרדיים. עם הפעלת מוקדי היציאה המהירה, לא יהיה איסוף נוסעים בתחנות המסלול הרגיל ברחבי העיר. הורדת נוסעים בבני ברק המגיעים בקווי הצפון או הדרום תתבצע בתחנות המסלול הרגיל. לא יחול שינוי במסלול נסיעתו של קו 402 מבני ברק לירושלים.
מוקד היציאה המהירה בקווי הדרום – ברח' חזון איש 50 ליד סמינר גור. תחנת היציאה המהירה לנוסעים בקווי הצפון – ברחוב חזון איש 64, ליד מגדל המים.

הפעלת מוקדי היציאה המהירה נועדה להקל על ציבור הנוסעים ולהימנע מנסיעה בצירי התנועה העמוסים בלאו הכי. הפעלת מוקדי היציאה המהירה מקצרת באופן משמעותי את זמן היציאה מבני ברק לעבר תחנת היעד.
בימי בין הזמנים, החל מיום שני, י"א אב ועד יום חמישי כ"ח באב, אגד תשדרג את השירות בקו 450 מירושלים לחוף הים הכשר למהדרין באשדוד, בשני הכיוונים. מוקד היציאה מירושלים – מסוף עתירות מדע הישר לחוף אשדוד בשעה 3 אחה"צ. ישיר לירושלים מרחבת החוף הכשר בשעה 19:15. הורדת נוסעים בירושלים בתחנות המסלול הרגיל.
כדי להקל על ציבור הנוסעים ולהבטיח נסיעה נוחה, שרות הנסיעות לחוף הים באשדוד יופעל בהזמנת מקומות מראש. הזמנת כרטיסים אפשרית באמצעות מרכז שירות הלקוחות *2800, או במוקדי מכירה והנפקה במרכזית ירושלים ובקניון רב שפע. מאגד נמסר, כי הנסיעה לחוף הים באשדוד ובחזור אך ורק בהזמנת מקומות מראש ובכרטיס נסיעה תקף לנסיעה הלוך וחזור. לא תתאפשר עליה לאוטובוס ללא כרטיס הלוך ושוב, גם בחזור מחוף הים.
לוחות הזמנים, מסלולי הנסיעה ומיקום התחנות עשויים להשתנות מעת לעת.
באגד ממליצים להתעדכן לפני היציאה לדרך במרכז שירות הלקוחות *2800

לפרטים נוספים ותיאום ראיונות: יוני מרטין | גל אורן BSD | מחלקת יחסי ציבור – 0544-606280

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן