אסתי לאודר מרחיבה את משפחת SUPREME עם קרם חדש REVITALIZING SUPREME LIGHT

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

משפחת SUPREME מתרחבת!!! אסתי לאודר משיקה את הקרם החדש בסדרה REVITALIZING SUPREME LIGHT

– קרם עדין, קליל ביותר ורב-שימושי נטול שומן עם הכוח לטפל בכל צרכי האנטי-אייג'ינג של עור הפנים בעת ובעונה אחת (קמטים, קמטוטים, אובדן מוצקות, אובדן לחות ועור עמום).
כל עור הוא ייחודי וסדרת ה- Revitalizing Supreme Global Anti-Agingשל אסתי לאודר יודעת זאת. הודות ל- IntuiGen Technology™פורצת הדרך, קרם רב-שימושי זה מסייע בהחייאת העור בפני סימני הזדקנות עיקריים תוך התמקדות בצרכים המשתנים של העור ומתן מענה לצרכים אלה. מראה סימני ההזדקנות העיקריים, קמטוטים, קמטים, אובדן מוצקות, מראה עור עמום ואובדן לחות, פוחת באורח ניכר.
ההרכב של קרם עדין וחדש זה נטול שומן ומווסת את הפרשת השומן בעור. בנוסף מסייעת הנוסחה למזעור מראה הנקבוביות ומותירה עור נינוח ומוזן בלחות קלילה. העור נראה חלק יותר, מוצק וקורן, כמו התעורר לחיים מחדש.

אופן השימוש: מדי בוקר וערב אחרי סרום מתאים. מומלץ לעור רגיל/מעורב. נטול שומן. מווסת הפרשות שומן. נבדק על ידי רופאי עור. אינו מעורר אקנה.
הנוסחה הרב-תכליתית בעלת המרקם הקליל, כוללת:
· IntuiGen Technology™ – טכנולוגיה פורצת דרך זו תומכת ב- NRF2(חלבון המצוי בתאים כדי לטייב את תפקודם) הקיים באופן טבעי בעור ומספקת לעור מספר רב של יתרונות אנטי-אייג'ינג. הטכנולוגיה הייחודית המופקת באופן טבעי מתמצית בקבוק שחור, תומכת בהפעלה טבעית Nrf2 בעור, אותו "מתג על" המפעיל מספר רב של מנגנוני אנטי-אייג'ינג בתאי העור ומסייע להם להמריץ את התפקודים הטבעיים של הגנים המעכבים הזדקנות. התוצאה – העור נראה חלק, חיוני וזוהר. בשימוש מתמשך במוצר העור מתחזק, מתגמש וחושף זוהר וחיוניות צעירה
· אצות חומות (תמצית Laminaria Saccharina) – תמצית אצות רבת-עוצמה זו כלולה בנוסחה ומסייעת לווסת ייצור שומן עודף ולמזער את מראה הנקבוביות עם הזמן.
· Repair Optimizing Technology (טכנולוגיה לתיקון מיטבי) – טכנולוגיה מתקדמת על בסיס גן הסירטואין. מסייעת להעניק לעור את הזמן הנוסף הנדרש לו לביצוע פעולות תיקון חיוניות וטבעיות.
יתרונות מרכזיים
• מסייע בהחייאת עמידות העור הטבעית בפני מספר רב של סימני הזדקנות עיקריים, קמטוטים, קמטים, אובדן מוצקות, מראה עור עמום ואובדן לחות, לקבלת מראה מוצק, חלק וזוהר יותר.
• הזנת העור לתחושה של עור נינוח ומוזן בלחות קלילה, עם הפרשת שומן מווסתות ונקבוביות בולטות פחות.
• השבת נעורים לעור למראה חיוני וצעיר יותר עם הזמן.
תכולה : 50 מ"ל. מחיר השקה מיוחד: 359 ₪ (מחיר לצרכן – 515 ₪). להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן