בגדי ילדים ריצ'ל

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קולקציית האירועים של רייצ'ל :H
חלומות בכחול וכסף

מותג האופנה היוקרתי רייצ'ל H חושף את קולקציית האירועים החדשה לקיץ הקרוב והחגים הבעל"ט. עיון בקטלוג העיצובים החדש מלמד כי קולקציית בגדי האירועים החדשה קופצת ליגה, עוד עולה כי הצבעים החגיגיים של הקיץ יהיו שחור, כחול כהה ואפור כסוף!

רייצ'ל H, מותג האופנה המוביל והיוקרתי לבנים ולבנות ממשיך להבריק והפעם בקולקציית אירועים נוצצת, חדשה ועדכנית במגוון סגנונות עיצוביים מרהיבים.

קולקציית האירועים מוקפדת ומאופיינת בדגמים קלאסיים לצד אפשרויות שילוב והתאמה כמעט בלתי מוגבלות. לבנות, ימתינו על המדפים והקולבים סטים ומיקסים של חצאיות במידי ומקסי מבדי מעצבים, מרקמים וטקסטורות מרהיבות בשילוב אוסף עצום של עליוניות. השילובים בקולקציה זו באים לידי ביטוי בבדים וגם באבזור הפריטים שסביבם. סרפנים ושמלות מבדי שיפון בשילוב פרחים ועבודת יד.

שפע הפריטים, הדוגמאות והצבעים במחלקת האירועים מאפשר התאמת בגדים לכל אירוע, בר /בת מצווה, אירוסים, חתונות ו… אחרי השמחה אפשר לעבור בקלות רבה ל'מצב שבת' על מנת להשמיש את הבגד גם בימים שאחרי ולא להותירו בבדידות בארון הבגדים. בגדי האירועים של רייצ'ל מתאימים ומותאמים לכל הגילאים: החל מתינוקות ועד בנות ונערות במידה 22 (חופף למידה 40 לנשים)

הבנים נהנים מקולקציית אירועים חגיגית ומוקפדת לקיץ הכוללת מיקסים של מכנסיים וחולצות, חליפות קיציות מבדי פשתן, אפודות מחוטי כותנה בשלל גוונים, חליפות אלגנטיות מבדי פשתן אופנתיות בשניים ושלושה חלקים, הכוללות ג'קטים, מכנסיים ואפודות.

רייצ'ל הורביץ, המעצבת והבעלים ביקשה ליצור קו חדש, חגיגי ומוגבל לאימהות שרוצות להלביש את ילדיהם בטוב טעם ובעדכניות אופנתית, מגוון הפריטים בקולקציה רחב, אולם נוצר בכמות מוגבלת על מנת לשמור על הייחוד והמקוריות של הלובש אותם למראה גלאם נוצץ. השירות כמו תמיד, נמצא בראש סדר העדיפויות של בעלי החברה. צוות המוכרות הונחה להקפיד על רווחת הקונות, לסייע ולהעצים את חווית הקניה של האימהות אבל גם של הילדים.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן