'בגיר' משיקה חנות OUTLET

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בגיר – רשת האופנה לגברים
משיקה חנות OUTLET באזור התעשייה של קרית גת

דורון אברמוביץ, דירקטור שוק מקומי וסמנכ"ל כספים של בגיר: "החנות החדשה בקרית גת תהווה חנות OUTLET ראשונה של בגיר, אשר תציג קולקציה ייחודית לחנות זו לצד עודפי יצור, פריטים שלא יהיו בחנויות הרשת האחרות או בסניפי המשביר בהם יש לבגיר כ 30 נקודות של "חנות בתוך חנות".

רשת האופנה 'בגיר' שמחה להשיק את חנות האאוטלט החדשה בקרית גת. מדובר בחנות המוכרת את קולקציית OUTLET ייחודית וכן העודפים האיכותיים של בגיר במחירים אטרקטיביים הבלעדיים לחנות זו בלבד.
בחנות, שעברה הרחבה ושיפוץ, ניתן יהיה למצוא, באופן קבוע מחירים אטרקטיביים וייחודיים לסניף זה בלבד.
החנות הושקה במיקום אסטרטגי ייעודי מתוך נקודת צפי להגדלת מחזור המכירות. כפי שאומר דורון אברמוביץ, דירקטור שוק מקומי וסמנכ"ל כספים של בגיר: "אנו משיקים את הקונספציה החדשה במיקום אסטרטגי ייעודי, ומנצלים את גודלה של בגיר ויכולותיה הבינלאומיות, לתת שירות מקצועי וייחודי לקהלים שונים.
החנות החדשה בקרית גת תהווה חנות OUTLET ראשונה של בגיר, אשר תציג קולקציה ייחודית לחנות זו לצד עודפי יצור, פריטים שלא יהיו בחנויות הרשת האחרות או בסניפי המשביר בהם יש לבגיר כ 30 נקודות של "חנות בתוך חנות".
בין המבצעים וההנחות הייחודיים תוכלו למצוא חליפות החל מ300 ₪, מכנסיים מחויטים החל מ99 ₪, חולצות מכופתרות החל מ99 ₪, מכנסי כותנה ב59 ₪, מעילים החל מ399 ₪ וכן מגוון פריטים מהליין של סיימון-קרטר במחירי רצפה.
החנות תפתח תחת השםOUTLET בגיר, בתאריך שיפורסם בקרוב.
ביום ההשקה תינתן הנחה נוספת של 20%, ויהיה כפל מבצעים על ההנחות הקיימות בחנות.
'בגיר' , רשת האופנה לגבר החרדי, ממשיכה להוביל בתחום ורואה את פתיחת חנות ה OUTLET , כצעד לקראת לקוחותיה המעוניינים בתוצר בגיר איכותי במחיר נח.

מספר טלפון: 08-6873804
שעות עבודה-א-ה 09:00-18:30 יום ו' 09:00-13:00

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

תגובה אחת

  1. שלום ורב

    באיזה כתובת החנות אאוטלט נמצאת וגם שעות פתיחה .
    האם מקבלים הנחה מאפליקציה/כרטיס ביחד של ההסתדרות, ויש גם כרטיס חבר לכוחות הבטחון .
    תודה מראש
    משה 0505584038

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן