כל כביסה והמקסימה שלה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

סדרת אבקות כביסה סנו מקסימה
כל כביסה והמקסימה שלה

סדרת אבקות הכביסה סנו מקסימה כוללת חמישה סוגים שונים של אבקות כביסה בעלי ריחות שונים, המתאימים לכל סוגי האריגים והמכונות.

בלעדי לסנו- סנו מקסימה בלאק: כולן יודעות כי לבגדים בצבעים שחורים וכהים יש נטייה לדהות לאחר הכביסה. סנו מקסימה בלאק: לכביסה שחורה וצבעונית בתוספת מרכיב מיוחד השומר על הצבעים הכהים ומגן עליהם מפני דהייה ובלאי.

סנו מקסימה אפקט ז'אוול: כשהכביסה מלוכלכת במיוחד ויש עליה כתמים קשים קחי סנו מקסימה עם אפקט ז'אוול להסרת כתמים קשים במיוחד מכביסה צבעונית ולבנה, בתוספת חמצן פעיל להשמדת חיידקים ולהיגיינה מושלמת. מחזיר לובן לבגדים הלבנים וזוהר לצבעונים

סנו מקסימה בניחוח מאסק: אבקת כביסה מקסימה עם ניחוח המאסק האהוב הינה אבקת כביסה בעלת ניחוח חזק מאוד של ארומה נעימה, שקיבלה את השראתה ממותגי הבשמים היוקרתיים והאהובים ביותר.

סנו מקסימה ביו: כשצריך לכבס בטמפרטורות נמוכות הפתרון הוא סנו מקסימה ביו, המכילה אנזימים הפעילים בטמפרטורות נמוכות. יעילה במיוחד בטמפרטורה של 40 מעלות. יעילה גם לכתמים קשים.

סנו מקסימה סנסיטיב: תינוקות הינם בעלי עור רגיש. כמו כן ישנם מבוגרים שעורם רגיש ואבקות הכביסה הרגילות יוצרות על עורם גירויים לא נעימים. סנו מקסימה סנסיטיב: לכביסת בגדי תינוקות, ילדים ובעלי עור רגיש.
כל אבקות הכביסה מסדרת סנו מקסימה מיוצרות באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ומורידות גם כתמים עקשניים במיוחד.

סנו מקסימה מבושמת בניחוח נפלא מחדשת את מראה הבגד ומותאמת במיוחד למים הקשים בישראל. ניתן להשיג באריזת 1.25 ק"ג ו2.5 ק"ג וגם באריזה חסכונית של 6 ק"ג.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן