לגדל ילדים עם חיוך

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

להפוך לאימא זו ברכה, אחת החוויות הכי מרגשות שאפשר לדמיין ולהרגיש. התקופה הנפלאה שלאחר הלידה ממלאת את הלב בתחושת אושר וסיפוק, אך היא יכולה להיות גם מבלבלת ומאתגרת, ומלווה לעיתים בלא מעט חששות ושאלות. בזמנים שכאלה עצה טובה ממומחית וכתף תומכת יכולות מאוד לעזור, וגם קצת הומור זה תמיד טוב. הכירו את סדרת הטורים המשעשעת שמציגה סיטואציות והתלבטויות איתם כל אמא יכולה להזדהות.

במטרנה מבינים כמה את משקיעה בילדייך, כמה חום וחיבה, דאגה ורגש את מעניקה להם מגדול ועד קטן. אין ספק שמהרגע שבו את הופכת לאמא, חייך משתנים מקצה לקצה.
מטרנה, המומחית לתזונת תינוקות, מעניקה לך לא רק את תחליפי החלב המתקדמים והאיכותיים ביותר, אלא גם עצות טובות לגידול תינוקות: למטרנה יש מרכז ייעוץ המאגד את מיטב המומחיות בתחומי התזונה, ההנקה והשינה שישמחו להעניק לך ליווי מקצועי ואישי בכל שלבי ההתפתחות של האוצר היקר שלך.

בימים אלה עולה מטרנה בקמפיין ייחודי בנוף הפרסומות, קמפיין שמדגיש עד כמה מטרנה מחוברת אלייך ומבינה אותך, ממש מדברת מגרונך. עם טורים מקסימים ונוגעים ללב, שמעלים חיוך וגם הנהוני הבנה.

הקמפיין זוכה לאהדה רבה והתגובות חמות במיוחד:
שירה, אמא ל-3 מספרת: "תמיד הרגשתי שבמטרנה מבינים בתינוקות, כל הילדים שלי אכלו מטרנה ואני סומכת עליהם בעיניים עצומות. הטורים המקסימים עם ההגיגים ההומוריסטיים העניקו לי את התחושה שמבינים אותי ואת התינוק שלי באמת, ולא רק זה, אלא שגם יש לי כתובת להתלבטויות ולשאלות. המומחיות במרכז הייעוץ של מטרנה התגלו כאוצר של ממש, קיבלתי מהן עצות מעשיות שמגיעות מתוך ניסיון, ידע והבנה".

ממטרנה נמסר: "להיות תמיד הכי קרוב לאמא זו מחויבות אמיתית. אנחנו מקפידים להיות עם היד על הדופק הפועם של האימהות, ללוות אותן, להיות קשובים ללבטיהן ולהעניק להן מהידע הרב שהצטבר בקרב המומחיות שלנו".

מהיכן הגיע הרעיון לטורים המשעשעים?
"הרגשנו ששפה מחויכת ויצירתית היא דרך לייצר שיח חם וקרוב עם אימהות. מסגרת הומוריסטית נותנת לאימהות לגיטימציה לחלוק ולהתייעץ, וחשוב שהן תדענה שהלבטים האלה מעסיקים אימהות רבות ושהן לא לבד במערכה. החרוזים מקלים על הצגת הבעיה, ומעל הכל, הן יודעות שיש להן כתובת שבה ישמחו לסייע להן: המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה".

אם גם לך יש שאלה, את מוזמנת לפנות למומחיות של מטרנה!
המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה 1800-32-33-33 שיחת חינם.
שעות הפעילות: ימים א-ה 8:00-20:00, יום ו וערבי חג 8:00-12:00

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן