מדבקות קיר הן אמצעי דקורטיבי העשויות מחומר הנקרא ויניל ומיועדות להשלמת עיצוב החדר. מדבקות קיר ניתן להדביק לא רק על קירות, אלא גם על דלתות, ארונות ואפילו על תקרת החדר.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מדבקות קיר ניתן להדביק בכל חדר בבית: בסלון, בפינת ישיבה, בחדר האוכל, בחדר הילדים, בחדר העבודה ואפילו במסדרון.

חברת גולדשטיין גלרי טפט  הוותיקה מסבירה:

מדבקות קיר בסגנון אוריינטאלי– אלו מדבקות קיר שצורתן עיטורים אוריינטאליים שונים.
מדבקות קיר בסגנון רטרו – אלו מדבקות קיר בצורת רהיטים המעוצבים בסגנון רטרו כמו שנדלירים, מנורות לילה, אורלוגין, מאוורר תקרה ועוד. תוכלו למצוא גם קטגוריית טבע של מדבקות קיר, המעוצבות בעיטורי פרחים, עלים, ציפורים, ועוד.
מדבקות קיר
צבעוניות וחיות לחדרי ילדים
מדבקות קיר לחדרי ילדים הן פופולאריות במיוחד והילדים אוהבים אותן מאוד. ניתן למצוא מדבקות קיר לילדים במגוון צורות והדפסים המתאימים לבנים או לבנות, לתינוקות, לילדים או לנוער: פיות, פרחים, כדורגל, מכוניות, כדורסל, חיות למיניהן, ועוד. לחדרי ילדים ניתן למצוא גם מדבקות קיר לא רק בצורות גראפיות בודדות, אלא גם כבורדרים. בורדרים הם מדבקות קיר מלבניות שעליהן מצוירים ציורים שונים, והן מודבקות זו לצד זו כך שנוצר פס אחד ארוך המקיף את כל קירות החדר או קיר מרכזי אחד. מדבקות הבורדרים מודבקות בדרך כלל באמצע הקיר או כמה סנטימטרים מתחת לאמצע הקיר כך שיהיו בטווח ראייתם של הילדים.
שדרוג אופי החדר
מכיוון שמדבקות קיר מגיעות במגוון עיצובים ובכל הצבעים ניתן להתאים אותן לכל חדר ולכל בית. מדבקות קיר הן אמנם פריט קטן בתהליך העיצוב, אך ביכולתם לשנות את האווירה כולה.
אין ספק שמדבקות קיר יכולות לשדרג כל חדר, והן תחליף מצוין לקירות לתמונות או פוסטרים למיניהם. ובניגוד לטפטים, ההדבקה של מדבקות קיר היא קלה ופשוטה, והם אינם מקלפים את צבע הקיר עם הסרתן.
מדבקות קיר מגיעות במגוון של צורות, צבעים וגדלים. כשמדובר במדבקות גדולות ובצורות מורכבות (כמו של חיות) יש שממליצים להיעזר בשירותיהם של מדביקים מקצועיים ומיומנים. אולם מדבקות קטנות או בורדרים כל אחד יכול להדביק בעצמו.
אופן הדבקת מדבקות הקיר:
קודם כל עליכם להחליט היכן בדיוק אתם מעוניינים להדביק את המדבקה. לאחר שהחלטתם על מיקומן המדויק של מדבקות הקיר, סמנו את המיקום הנבחר על הקיר בעזרת סרגל ועיפרון. לאחר מכן יש לנקות את המשטח המיועד היטב כדי שלא יהיו בו שאריות אבק או שומנים, וליבש אותו. למדבקות קיר יש שלוש שכבות: שכבת נייר לבנה, השכבה הצבעונית שהיא הציור או האלמנט הגראפי, ועליה מדבקה שקופה.
הדבקת מדבקות קיר מתבצעת באופן הבא:
ראשית יש להדק את חלקה הקדמי של מדבקת הקיר באמצעות הפלסטיק שמגיע יחד עימה באריזה. לאחר מכן יש לקלף את השכבה הלבנה (הצד האחורי של מדבקות קיר) בעדינות. לאחר מכן יש להדק את המדבקה אל הקיר ולדאוג להשטחתה באמצעות כרטיס אשראי מלמעלה למטה כדי שלא יוצרו בועות במדבקה. רק לאחר שווידאתם שהמדבקה מודבקת באופן מושלם, יש לקלף ממנה את השכבה השקופה העליונה. אולם כשמקלפים את השכבה השקופה ממדבקות קיר חייבים לעשות זאת בעדינות כדי שלא יתקלפו יחד עימה גם חלקים ממדבקת הקיר עצמה. במידה ואכן קורה דבר כזה צריך להסיר את כל מדבקת הקיר ולהדביק מדבקה חדשה. הסיבה לכך היא שמדבקות קיר לא ניתנות להדבקה חוזרת.
כדי להסיר מדבקות קיר יש שיטה מיוחדת גם כן. ראשית צריך לחמם את המדבקות באמצעות פאן לשיער במשך מספר דקות. האוויר החם מייבש את הדבק ומקל על הסרת מדבקות הקיר. רק לאחר מכן אפשר להסיר בעדינות את מדבקות הקיר. חשוב לציין שחומר הויניל ממנו עשויות מדבקות קיר לא אמור לקלף את צבע הקיר, אך לעיתים כן מתקלף צבע בתהליך ההסרה של מדבקות קיר. לכן חשוב להקפיד לחמם היטב את מדבקות הקיר לפני ההסרה.
באתר החברה ניתן להתרשם מגלריות ועיצובים נוספים.
למעבר לאתר לחצו על לחצו על המילה טפטים.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן