מולינקס טוחנת עבודה במטבח!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לקראת פסח:
ניופאן מציגה: מטחנת בשר איכותית מבית מולינקס

חג הפסח מאופיין במגוון מאכלים מסורתיים, ביניהם ה"גפילטע פיש" ו"קציצות הבשר" שמצאו להם במהלך השנים, מקום של כבוד בכל שולחן חג.

ואכן, אין כמו טעם של קציצות הנעשות במטבח הביתי. הרכיבים הטבעיים, והטחינה הביתית מוסיפים להם עסיסיות מיוחדת ו"טעם של בית".
כדי להפיק קציצות ייחודיות, יש צורך במטחנת בשר איכותית, שתטחן את הבשר דק, דק, ותאפשר עיסה אחידה ואיכותית.

בדיוק לצורך כך, מציעים בניופאן, את מטחנת הבשר מולינקס ME511 בעלת כוח ועוצמה של 1600 וואט, הספק עבודה גבוה של 2.3 קילוגרם לדקה, מנוע איכותי ועוצמתי HV6 וקוצץ 600 מיליגרם.
המטחנה הינה מתוצרת צרפת, איכותית ומשוכללת ומגיעה גם עם שישה אביזרים נלווים: שלש דסקיות שונות המיועדות לשימושים שונים: טחינת דג, בשר, עוף וכדומה. אביזר לקבב ואביזר לנקניקיות.

יש לציין כי ל"מולינקס" מגוון מוצרים נוספים: דגמים נוספים של מטחנות בשר, בלנדר זכוכית 500 W, מסחטת גזר, מעבדי מזון מאסטרשף, קוצץ מזון 1,2,3.

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות החשמל ובחנויות מובחרות.

אודות ניופאן

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וצילום. המייצגת הרשמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון TOSHIBA,BOSE , JBL ,Delonghi, KitchenAid, Magimix, Harman/Kardon, ACER, DELL, Indesit, Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups, VAX, Dirt Devil GRUNDIG, Canon, CROWN, Haier , Bauknecht ועוד.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן