עומדים צפופים ומשתחווים רווחים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עומדים צפופים ומשתחווים רווחים
רשת 'GB' מסכמת בהצלחה את השקת הקולקציה האוורירית

הצלחה גדולה נרשמה במהפכת ההלבשה החסידית כאשר רשת ההלבשה החסידית GB מובילה את המהפכה עם הפטנט היחודי והבלעדי – הלבשה חסידית נושמת – חליפות ובעקיטשע'ס אווריריים. אלפי לקוחות רכשו במהלך החודשים האחרונים והביעו שביעות רצון מההלבשה החדשה בה התהדרו במהלך חודש החגים וחשו בהקלה משמעותית.
כזכור, לפני כחודשיים הביאה רשת GB את הבשורה החדשה – חליפה אוורירית נושמת, וענתה בכך על צורך מאד בסיסי של הצרכן החסידי באקלים הישראלי, החליפה הנושמת הינה פטנט ייחודי ובלעדי של הרשת שייצרה חליפה בגזרה מוקפדת ומהודרת ובנשימה אחת גם אוורירית באופן שמקל ומאפשר הליכה נוחה עם חליפה המכבדת את לובשיה. לקראת החגים הרחיבה הרשת את הקולקציה עם בעקיטשע'ס מהודרים חלקים ופרחוניים, בשלל דוגמאות חדישות ובלעדיות. כאשר גולת הכותרת ברשת GB הינה קולקציה קלילה ואוורירית, ואכן הלקוחות דיווחו שחשו מיד בשינוי שהקל עליהם מאד בזמני התפילות, בטיש, ובשמחות בית השואבה והנעים את אוירת החגים.
לדברי מנכ"ל הרשת: "הפטנט הייחודי שלנו מאפשר ללובשים חליפה קלילה, נעימה ואוורירית, אך יחד עם זאת איננו מתפשרים על כך שהחליפה או הבעקיטשע'ס יהיו איכותיים וברמת הגימור הטובה ביותר, תוך שימת דגש על גזרה מהודרת ומוקפדת".
הנהלת הרשת מזמינה את הציבור להכנס לאחת מחנויות הרשת ולהתרשם מהמבחר העצום, החנויות ממוקמות באזורים מרכזיים בבני ברק ובירושלים המאפשרים לכלל הלקוחות נגישות מושלמת, כאשר מלבד חליפות היוקרה ומיטב ההלבשה מבית GB ניתן לרכוש בסביבה את כלל הביגוד החסידי הנדרש.
סניף בני ברק: רח' עזרא 1 פינת הרב כהנמן 70, 03:6044495,
סניף ירושלים: רח' מלכי ישראל 8, 02:5822233,
שעות הפתיחה: א'-ה' מ-16:30 עד 21:00, יום ו' 10:00 עד 12:00.ב

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן