קרוקס & מור: הולכים על בין הזמנים אוורירי, נוח ואופנתי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כשהטמפרטורות בחוץ עולות והלחות גוברת, אין כמו נעלים נוחות ואווריריות, ואם אפשר גם אופנתיות, שיאפשרו לכם ללכת וללכת בנוחות לכל מקום. ברשת קרוקס & מור מציעים לקראת חופשת הקיץ ובין הזמנים מגוון עצום של נעלי קרוקס נוחים ואווריריים, לצד נעלי הליכה נוחות ואופנתיות. והמחירים? נוחים בדיוק כמו הנעלים.

קולקציית הקיץ של 'קרוקס' מתאפיינת בצבעוניות מרשימה ומציעה נעליים המשלבות נוחות, אופנה הצועדים זה לצד זה ומתאימים למגזר החרדי. קרוקס מציעה קשת מגוונת ורחבה של נעליים, לכל שעה ביום, לכל מטרה ואירוע: מנעליים המיועדות לשימוש יומיומי – לעבודה ולשעות הפנאי, המאפשרות נוחות מרבית לאורך כל שעות היום ועד נעליים במראה אלגנטי וחגיגי.

לדברי גב' לימור אלפסי, מנהלת השיווק של Crocs & more: "בכל חנויות קרוקס & מור אנו דואגים להתאים את מגוון הנעלים למגזר החרדי, והם מתאימים לכלל הציבור – לילדים, תלמידי ישיבות ואברכים, כמו גם לילדות, נשים ונערות. אנו זוכים לאמון רב במגזר ונוכחים לראות רבים שמצביעים ברגליים ונועלים את הקרוקס המתאים להם, במגוון עיצובים, נוחות ואופנתיות".
קרוקס הינה מחלוצות ומובילות המגמה העולמית, שצוברת תאוצה לאחרונה, השומרת מחד על איכות ונוחות ללא פשרות, באמצעות טכנולוגיות והשימוש בחומרי גלם איכותיים וסוליות המיועדות לאחיזה יציבה של כף הרגל, ומאידך שמירה על אופנתיות וטרנדיות בעיצוב הנעליים. נעלי קרוקס מיוצרים מחומר הקרוסלייט – CROSLITE TM – המאפשר ייצור נעלים קלות משקל, נוחות ואופנתיות שאינו סופג ריחות ואנטי בקטריאליות.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן