בית התבשיל ימים נוראים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בעיצומם של ראש השנה ויום הכיפורים ובכל יום מעשרת ימי התשובה יוזכרו תורמי בית התבשיל על ציון התנא האלוקי רשב"י במירון
יכול אני לפטור את כל העולם כולו מן הדין

בעיצומם של ראש השנה ויום הכיפורים ובכל יום מעשרת ימי התשובה יוזכרו תורמי בית התבשיל על ציון התנא האלוקי רשב"י במירון
גדולי ישראל שליט"א: "על ידי 'בית התבשיל' תוכל לאמץ עני כסניגור גדול לזכות בדין" • היערכות רבתית לקראת חודש תשרי הכולל הכנת אלפי סעודות החג של הימים הנוראים וחג הסוכות לבתי המשפחות ולחדרי האוכל המרכזיים
המטבח המרכזי של בית התבשיל נערך בימים אלו לקראת בישול אלפי סעודות ארוזות למשלוח ישיר לבתי הנזקקים ולהגשה בחדרי האוכל המרכזיים של בית התבשיל במהלך שני ימי ראש השנה. בבית התבשיל יספקו שני סעודות ליום לכל נפש במשלוח ישיר לבתי המשפחות, וההיערכות הלוגיסטית הינה רבה.
בימים אלו נערכת במלא העוצמה המגבית של בית התבשיל לקראת הימים הנוראים ותקופת החגים. גדולי ישראל שליט"א, בירכו בחביבות ושיבחו את פועלו הרב של בית התבשיל במתן אלפי ארוחות מוכנות למשפחות נצרכים בחלוקה ישירה לבתיהם ובחדרי האוכל המרכזיים של בית התבשיל בסעודות החגים הבעל"ט.

בבית התבשיל מדגישים כי רבים הם המתדפקים לבקשת עזרה וסיוע, אך יש גם כאלה המתביישים לבקש ולפנות, ועסקני החסד הם שמפנים את 'בית התבשיל' אליהם. מדובר במשפחות רבות שכלפי חוץ נראות כמשפחות רגילות ונורמטיביות והן מקבלות את האוכל ישירות אל פתח הבית, מבלי שמאן דהוא מעלה על דעתו את מקור הארגזים עמוסי האוכל הטרי והטעים.
יצויין כי גדולי ישראל מכירים באופן אישי חלק גדול מהמשפחות הנהנות מבית התבשיל, ולפי בקשתם האישית של גדולי ישראל מקבלים משפחות אלו את הארוחות והתמיכות של בית התבשיל.
פעילות חסד ענפה זו, שאינה שובתת יומם ולילה, עולה סכומים אדירים, כשהאפשרות היחידה להמשך קיומה היא באמצעותכם – המשלחים. בתרומת ידכם הנדיבה אתם ממנים את שליחי 'בית התבשיל' כשליחים נאמנים שלכם להרנין לב אלמנות ויתומים ולשמח את המשפחות הנצרכות.
עוד כותבים גדולי ישראל שליט"א: "בדקנו באופן אישי הענינים של המפעל הנשגב וראינו שדבר גדול מאד הם עושים בכל יום ובכל מועד, ואין ספק שזה עמוד החסד בארץ ישראל וזכות זו מגין, וראויים הם מאד לתמיכה".
בהנהלת בית התבשיל פונים בקריאה נרגשת לכלל הציבור, לקראת יום הרת עולם בו יקבע גזר דיננו. ובו יוחלט כיצד תראה השנה הבאה. ביום זה יקבע עד כמה נזכה לבריאות ולנחת, לפרנסה ולאושר, להצלחה ולכל טוב. כל אחד מאתנו חפץ לזכות לשנה טובה ומתוקה; כולנו מעוניינים להיכתב לאלתר לחיים טובים ולשלום בספרם של צדיקים גמורים. אז מה עושים?
חז"ל קובעים כי הצדקה, יחד עם התשובה והתפילה, מסוגלים להעביר את רוע הגזירה. באים גדולי הדור שליט"א ואומרים לנו כי הצדקה המהודרת ביותר היא הצדקה של 'בית התבשיל'! זו הצדקה היחידה המספקת לנצרכים ארוחות מבושלות ומוכנות לאכילה. כך בכל ימות השנה, וביתר שאת – בחודש תשרי, בכל חגיו ומועדיו.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן