יש חסד הכינה לכם סל קניות משתלם במיוחד לחגי תשרי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

רשת יש חסד, בהיערכות שיא לקראת חגי תשרי. מגוון עצום של מוצרים מעולים לחגים, במחירים מצוינים, ובכשרות מהודרת, שיפתחו לכם שער לשנה טובה ומתוקה.

יש חגים? יש חסד!
יש חסד הכינה לכם סל קניות משתלם במיוחד לחגי תשרי
רשת יש חסד, בהיערכות שיא לקראת חגי תשרי. מגוון עצום של מוצרים מעולים לחגים, במחירים מצוינים, ובכשרות מהודרת, שיפתחו לכם שער לשנה טובה ומתוקה.
לקראת תקופת החגים הבאה עלינו לטובה, יוצאים המוני בית ישראל לשווקים לקניות החג, רשת "יש חסד", מבינה את הצרכים והרצון להדר בסעודות החג ונערכה עם מגוון טרי ואיכותי של מוצרים, בכשרויות מהודרות, במחירים נוחים לכל כיס. העובדה כי סניפי יש חסד ממוקמים קרוב לריכוזי האוכלוסייה, מקלה מאד על עריכת הקניות לחג. הכל זמין, קרוב ובמחיר משתלם מה שהופך את הסניפים לאבן שואבת לצרכנים.
לכן, ולאור ניסיון שנים עברו, תוגברו ברשת "יש חסד" צוותי העובדים בסניפים ברחבי הארץ, כך שתתאפשר לכולם חווית קניה מושלמת, זמינות מרבית של נותני שירות וקופאיות והמתנה מינימאלית בתור.

בנוסף, לקראת החגים, בייחוד בערב ראש השנה, כאשר רבבות קונים פוקדים את סניפי "יש חסד", החליטה הנהלת הרשת על תגבור מספר הקופות בכל הסניפים. בחלק מהסניפים מופעלות גם קופות בשירות עצמי, במטרה לייעל ולקצר את התורים ולאפשר לכם לקנות ברווח!
מהנהלת הרשת נמסר כי "עם פרוש השנה החדשה, אנו שמחים וגאים להעניק לציבור הלקוחות הנאמן שלנו שירות מכל הלב. נמשיך לעשות הכל כדי שהמוני הלקוחות יקבלו את מקסימום ההנחות, את השרות הטוב ביותר ואת מגוון המוצרים שעונים בדיוק לצרכים שלהם, בכשרויות המהודרות ביותר, לשנה טובה ומשתלמת יותר. בהזדמנות זו אנו מאחלים לכל בית ישראל שנה טובה, מתוקה, ברווחה"
סניפי רשת יש חסד הם:

בני ברק – ברח' הרב כהנמן 10 מרכז רימונים, רח' עזרא 12, רח' שלמה המלך 21, ירושלים – ברח' נג'ארה 2 גבעת שאול, רמת שלמה ברח' ברכת אברהם 22. רמת בית שמש א' – במרכז מסחרי, ביתר עילית – ברח' הר"ן 6 פינת פנים מאירים – כיכר העיר, אלעד – ברח' ניסים גאון 79, קריית ספר – ברח' אבני נזר 46 – מרכז ק.ס.ם, ורח' שערי תשובה 3, טבריה – ברח' לב האגם 10, צפת – ברח' הגדוד העברי, קניון שערי העיר כנען, בארות יצחק – צומת הטייסים.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן