מבצע 'מלוחים וזוכים' יוצא לדרך!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מבצע 'מלוחים וזוכים' יוצא לדרך!
קונים מחטיפי עלית המלוחים
ויכולים לזכות בפרסים מדהימים
מבצע 'מלוחים וזוכים' יוצא לדרך!
קונים מחטיפי עלית המלוחים
ויכולים לזכות בפרסים מדהימים

חולמים על אופני הרים חדשות? חייבים מצלמה לצילומים המשפחתיים? עלית מקבוצת שטראוס עולה בימים אלה עם מבצע מדהים! מבצע "מלוחים וזוכים" מזמין אתכם ליהנות ממגוון החטיפים המלוחים האהובים של עלית: תפוצ'יפס, דוריטוס, צ'יטוס ושוש ולהיכנס להגרלה על עשרות זוגות אופני הרים ומצלמות יוקרתיות – מתנה!
משפחת המלוחים של עלית פותחת יחד אתכם שנה טובה במיוחד, עם מגוון החטיפים האהובים ומבצע שלא יפסיקו לדבר עליו! אם גם אתם חייבים אופניים חדשות, ולא יכולים בלי מצלמה איכותית לצילומים המשפחתיים? עלית חשבה בדיוק עליכם! כל שעליכם לעשות הוא לקנות ממגוון החטיפים המלוחים של עלית מקבוצת שטראוס, ליהנות מהטעם המצוין של תפוצי'יפס, מהקראנציות של דוריטוס, ומהפריכיות של צ'יטוס ואז… גזרו את הלוגו הנמצא בגב האריזה, מלאו את הריבועים שמופיעות במודעות המתפרסמות בעיתונים, הכניסו למעטפה בצירוף הפרטים האישיים שלכם והביאו אל אחת מתיבות המבצע הנמצאות בסניפי 'רשת מחסני אבות ובנים' או שלחו ל- ת.ד. 2646 ב"ב.
סניפי רשת 'מחסני אבות ובנים': ירושלים: רח' שומרי אמונים 4, בני ברק: רח' שמשון הגיבור 8, אלעד: רח' הלל 4, מודיעין עלית: רח' אבני נזר 6, בית שמש: רח' רבי יהושע 14, ביתר עלית: רח' מוצפי 42, בית מאיר: משק 14.

אז למה אתם מחכים? המשיכו ליהנות מהטעם המעולה של חטיפי עלית המלוחים ואולי גם אתם תזכו באופניים או במצלמה!
המבצע מתקיים בין התאריכים י"ט אלול  ועד ר"ח חשוון (22.09.16-01.11.16)

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן