בלעדי למקררי שארפ: טכנולוגיית אינוורטר J-TECH שחוסכת הרבה יותר אנרגיה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בלעדי למקררי שארפ: טכנולוגיית אינוורטר J-TECH שחוסכת הרבה יותר אנרגיה

יש טמפרטורות לקירור והקפאה ויש את טכנולוגית אינוורטר J-TECH המבטיחה תפוקת קירור מקסימלית ואחידה בזמן המהיר ביותר. טכנולוגיית אינוורטר J-TECH הבלעדית למקררי שארפ משתמשת במנועים עם 36 מהירויות שונות לעומת טכנולוגיית האינוורטר המקובלת בה משתמשים ב-15 מהירויות בלבד, כך שתפוקת הקירור בטכנולוגיית J-TECH מהירה ויעילה הרבה יותר. עם טכנולוגיית אינוורטר J-TECH עוצמת הקירור וצריכת האנרגיה מותאמת טוב יותר לתנאי המזג אויר ובכך מוגדל החיסכון באנרגיה.
ההבדל בין מדחס בטכנולוגיית אינוורטר פשוטה למדחס בטכנולוגיית J-TECH בא לידי ביטוי בפונקציית קירור מוגברת מיוחדת שמטרתה לקרר מזון ומשקאות ביסודיות ובטמפרטורה של 0-2 מעלות בלבד מבלי להקפיא אותם, כמו גם פונקציית הקפאה מהירה המאפשרת לדוגמה הכנה של קוביות קרח ב-60 דקות פחות מאשר בשימוש במקפיא אינוורטר רגיל. טכנולוגיית J-TECH היא ההבדל בין קריר לקר באמת!

טכנולוגיית האינוורטר והקירור המהיר היא חסכונית ומאפשרת תפוקת קירור מלאה תוך חיסכון גדול בצריכת החשמל במקררים המשתמשים בטכנולוגיה הרגילה, אך במקררי שארפ בעלי טכנולוגיית אינוורטר J-TECH המשתמש ב-36 מהירויות שונות – החיסכון גדול הרבה יותר! מבחני החיסכון שנערכו למקררים בעלי טכנולוגיית אינוורטר J-TECH העלו כי הם חסכוניים באופן משמעותי מאשר במקררים מקבילים של יצרנים אחרים בעלי טכנולוגיית אינוורטר פשוטה.
החיסכון המרבי בצריכת האנרגיה של מקררים בטכנולוגיית אינוורטר J-TECH הוא בשורה משמעותית למשפחה החרדית שעושה שימוש רב במקרר ומביאה להוזלה דרמטית של חשבון החשמל החודשי.
בנוסף, טכנולוגיית הקירור המהירה והאחידה אינה מושפעת כלל מהשימוש התכוף במקרר ובמקפיא ומפתיחה וסגירה של המקרר בכל עת ומספקת תפוקת קירור מלאה בכל עת. בנוסף, במקררי שארפ מהדרין מותקן התקן שבת.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן