דואר ישראל- תערוכת הבולים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השירות הבולאי בדואר ישראל בשיתוף התאחדות בולאי ישראל מציגים:
תערוכת הבולים רב-לאומית "ירושלים 2016"

ב-13 עד 17 בנובמבר 2016 בבנייני האומה בירושלים, הכניסה חופשית

לכבוד התערוכה יונפקו בולים עם דמויות מובילות המייצגות את ירושלים

על פי הערכות השירות הבולאי: בישראל יש כיום עשרות אלפי אספני בולים

התערוכה בירושלים
אוספי בולים נדירים ופריטים מיוחדים וכן אלפי דפי תצוגה עם עשרות אלפי פריטים בולאיים, יוצגו בתערוכת הבולים הרב-לאומית "ירושלים 2016" של השירות הבולאי בדואר ישראל שתופק בשיתוף התאחדות בולאי ישראל.

התערוכה תתקיים בימים ראשון עד חמישי, 17-13 בנובמבר (יום ראשון בין השעות 20:00-13:00, ימים שני עד רביעי בין השעות 20:00-12:00, יום חמישי בין השעות 18:00-12:00) בבנייני האומה בירושלים. הכניסה חינם
בתערוכה ניתן יהיה להצטלם במקום או להביא תמונה או לצייר ציור ולרכוש במקום גיליון "הבול שלי"

למבקרים בתערוכה זו הזדמנות מרתקת להיחשף למגוון עשיר של פריטים נדירים וסיפורים בולאיים חובקי עולם. אספנים חובבנים, בני נוער וגם המקצוענים ימצאו עניין במגוון הרחב של הנושאים המגוונים והמרתקים.

ירון רצון, מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל אומר: "אנו גאים להמשיך את מסורת תערוכות הבולים בישראל ולאפשר גם לדור הצעיר להיחשף לעולם הבולאות. התערוכה תהיה מוקד משיכה מהנה לכל המשפחה ותציע הפתעות ופעילויות גם לנוער ולילדים".

התערוכה מהווה למעשה תחרות בין אספנים, כאשר כל תצוגה תוערך על ידי צוות שופטים מוסמכים מטעם איגוד הבולאות העולמי ועל בסיס הניקוד יחולקו מדליות ותעודות הערכה. התערוכה היא חג לאספנים ומביאה לידי ביטוי תוצאות מחקר והתמחות של שנים רבות ולכן מהווה את הפסגה של ההישגים האישיים וההכרה הרשמית בהם. בתערוכה יוצג מגוון רחב של אוספים בנושאים שונים בהשתתפות פדרציות בולאיות מארה"ב, גרמניה, הונגריה וספרד ואספנים מצרפת, ברזיל, ניו זילנד, דרום אפריקה, אוקראינה וסלובקיה, שלאוספיהם יש זיקה לתולדות הדואר בישראל
הפקה מיוחדת של מוצר יוקרתי ומרהיב לכבוד התערוכה – פריט אומנותי עשוי זהב אמיתי: הטבעת זהב של תמונות בולי "תיירות בירושלים" 2016; סדרת 5 בולים וקונטרס בולים ייחודי שהונפקו כמחווה לעיר ירושלים המנציחים את רחוב יפו, גן החיות התנ"כי, טיילת החומות, תחנת הרכבת הראשונה, ויה דולורוזה. על כריכת הקונטרס מופיעה תמונה פנורמית של מגדל דוד וחומות העיר העתיקה; פסיפסים בישראל: 3 בולים
המוקדשים לבית הכנסת, מעון (נגב) המאה ה-6, בית אמידים, לוד, המאה ה – 3, ובית הכנסת, עזה, המאה ה – 6; גיליונית מזכרת ספינות המלך שלמה; בול המוקדש לנשיא יצחק נבון ז"ל במלאת שנה לפטירתו.

בתערוכה תינתנה הדרכות מאורגנות על עולם הבולאות, יוצבו דוכנים של סוחרי בולים מהארץ ומחו"ל, ואף יוענקו הנחות על מכירת ציוד לאספנים ובולים מהארץ ומחו"ל.
בצד האוספים התחרותיים, יוקם בתערוכה גם אגף הדרכה, בו יוכלו המבקרים ליהנות משורה ארוכה של פריטים בולאיים מעניינים ומשעשעים כאחד. בולים במגוון צורות וגדלים, מודפסים על חומרים לא שגרתיים דוגמת ברזל, עץ ומשי; בולים תלת ממדים, ובולים בהם הוסתרו מסרים סודיים; בולי תעמולה שעוררו מחאות דיפלומטיות ואף הובילו לפרוץ מלחמות עקובות מדם, בצד בולי צדקה שתרמו לקידום מטרות נעלות בכל רחבי תבל; בולים שבעיצובם נעשו טעויות מצחיקות ומביכות, בצד בולים חשובים המתעדים מאורעות היסטוריים רבי חשיבות.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן