מטרנה אתכם בכל מקום…

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

יוצאים לטייל עם התינוק?
לרננה מזרחי – המנהלת המדעית של מטרנה
יש כמה טיפים עבורכם!

יוצאים לטיול בחוה"מ סוכות?
מטרנה אתכם בכל מקום…

חג סוכות מתקרב, כל המשפחה מבלה יחד בבית ומחוצה לו – יוצאים לטייל ולהתארח, ולעיתים יש צורך להכין בקבוק תחליף חלב.
חברת מטרנה, מומחית בתזונת תינוקות, שמחה להציע לך פתרון ייחודי, זמין, קל ונוח במיוחד, שיאפשר לך לשלב בעת הצורך, תחליף חלב בתזונת תינוקך: מטרנה מהדרין – To go מארז הכולל 5 מנות מדודות של תחליף חלב, הארוזות כ"א בנפרד ומאפשרות הזנה של התינוק באופן נוח וקל, כך שגם כשאתם מטיילים בחג, יהיה לכם מענה איכותי נוח וזמין לתינוק. בנוסף, אם הזנה טבעית אינה מתאפשרת עוד באופן בלעדי, כדאי להתחיל את השימוש בתחליף חלב באמצעות המנות המדודות של מטרנה מהדרין TO GO , ותקופת חג הסוכות הארוך , המאופיין בשהייה בנחת יחד הוא זמן מתאים להתנסות זו..
תחליף החלב מטרנה מהדרין TO GO, הינו היחיד עם רכיב הביו שהוכח מחקרית כתורם לחיזוק ההגנה הטבעית ולהפחתת מחלות חום ושלשולים בקרב תינוקות, את אריזות הTOGO – ניתן להשיג מעכשיו בכל השלבים והוא כאמור מהווה פתרון מושלם להתנסות ראשונית, לשילוב עם הזנה טבעית ולשימוש מחוץ לבית.


אורזים לדרך!
רשימת הציוד היא עניין אינדיבידואלי התלויה גם בסוג הטיול, אבל יש כמה פריטים שממש חשוב לא לשכוח – לתינוקות קטנים מומלץ לקחת: תיק ובו חיתולים ומשטח החתלה, חיתולי בד, כמה סטים של בגדים להחלפה כולל בגדים ארוכים לשעות הערב, מגבונים ובשפע, קרם הגנה וכובע, מוצצים ומשחקים ובמיוחד את המשחק או החפץ האהוב במיוחד אליו הילד קשור. שקיות ניילון לאיסוף האשפה או חלילה למקרה הקאה במהלך הנסיעה.
לפני הטיול כדאי לספר לפעוטות ולילדים גדולים יותר לאן נוסעים ולכמה זמן, את מי פוגשים, היכן ישנים ולהזכיר מהם כללי ההתנהגות שאתם מצפים מהם. מידע מוקדם ישרה עליהם בטחון וגם ייצר אצלם ציפייה לקראת הנסיעה הקרבה.
ומה לגבי האוכל לקטנטנים?
לתינוקות קטנים הניזונים מתחליף חלב חשוב לקחת בקבוקים, מברשת לניקיון ואף סבון כלים, בקבוק של מים רתוחים שקוררו לטמפ' חדר וניתן להצטייד כאמור באריזות מטרנה מהדרין TOGO המכילות מנות מדודות מראש להכנה, מהם ניתן להכין בקלות ובמהירות בקבוק כשהתינוק מגלה סימני רעב.
לתינוקות גדולים קצת יותר שאוכלים כבר מזונות משלימים הכי נוח לקנות מראש כמה צנצנות של מחיות מכיוון שאין צורך לשמור אותן בקירור. ניתן לקחת גם מחית של פירות וגם מחית של ירקות כארוחת צהריים אותה ניתן לחמם בעת הצורך בקערה עם מים חמים.
אמא מתי כבר מגיעים?
תינוקות רבים נרדמים במהלך הנסיעה מה שמקל מאד עלינו ההורים ומפנה זמן להתייחסות לילדים הגדולים יותר אם ישנם. מומלץ להכין משחקים לדרך כמו : הראשון שצועק "אוטו צהוב" בכל פעם שהוא נתקל באחד מקבל נקודה, או תחרות שירים המתחילים באות מסוימת או בנושא מסוים. מניסיון אישי שלי מוסיקה ושירה משותפת היא הדרך הכי יעילה להפגת שעמום הנסיעה ומניעת בחילות.
מגמישים קצת את הכללים
כשם שהטיול שובר את שגרת היומיום אפשר גם קצת להקל ולשבור "חוקים" למשל לאפשר מעט ממתקים אך לצדם גם להציע פירות וירקות ולשמש דוגמא אישית להרגלי תזונה נכונים. תופתעו לגלות כי היציאה מהשגרה ואוירה שונה מהרגיל, מביאים את הפעוט הכי סרבן לטעום מאכלים חדשים.
בחופשה, שעות השינה והערות קצת משתנים, זה בסדר וחשוב לגלות גמישות בעניין זה, עם זאת, כדאי ביום האחרון לפני תום החופשה להתחיל את החזרה לשגרה ולהשכיב את הקטנים בשעה הרגילה בשגרה.
מטרנה מאחלת לכל בית ישראל, מועדים לשמחה,
חגים וזמנים לששון!

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן