דואר ישראל מרכז מבקרים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לקראת החגים: דואר ישראל מציעה חוויה מושלמת במרכז המבקרים

לקראת החגים, מרכז המבקרים של דואר ישראל מציע חוויה מיוחדת במינה שמביאה עימה ניחוחות של פעם בשילוב טכנולוגיות מתקדמות. במרכז יכולים המבקרים ללמוד מקרוב על פעילות הדואר, מרגע שליחת המכתב וביולו, ועד למיון וחלוקת הדואר.
מרכז המבקרים של דואר ישראל, הוקם בשנת 2010, ומארח אלפי מבקרים בשנה. מטרת המרכז לחשוף את פעילות דואר ישראל, הנוגעת כמעט לכל אחד מאזרחי ישראל, באמצעות סיורים ערכיים ולימודיים על עולם הדואר והבולאות לקבוצות אוכלוסייה שונות, ולחשוף בפניהם טכנולוגיה מתקדמת.
הסיורים מותאמים לילדים מגיל 8 ולמשפחות (בחופשים ואחר הצהריים), ניתן לערוך במרכז ימי הולדת (על פי רצון ההורים, המרכז מקושט בבלונים, ילד/ת יום ההולדת במרכז הסיור), מסיבות גיבוש, סיורים לימודיים ועוד. בנוסף, לקראת החגים ובימי חול המועד מתקיימים במרכז סיורים המשלבים סדנאות יצירה, בהן המבקרים מכינים ברכות ומכתבים ושולחים ליקיריהם.

 

בתחילת הסיור מצטלמים המבקרים לגיליון בולים אישי, "הבול שלי", אותו הם מקבלים בסיום הסיור. במהלך הסיור לומדים המבקרים על הבול הראשון בעולם, "הפני השחור", מוקרנים סרטונים המלמדים על פעילות החברה ומגוון השירותים הניתנים בה, מתקיים סיור במכונות המיון הממיינות מיליוני מכתבים מידי יום, ונערכים משחקים אינטראקטיביים, בהם מיון דואר על פי אזורים בארץ, חלוקת דברי דואר לדיירים ומשחקי טריוויה.
כל משתתף מוזמן להכין מכתב בארץ ליקיריו, אותו ישלח במהלך הסיור. מסלולי ההליכה כוללים סיור ברציף הפריקה והטעינה, נסיעה במעלית משא ועוד. מאחר שהמכתבים מבוססים על קריאה (טריוויה/ משחק חלוקת הדואר ומשחק המיון), הביקור מומלץ מגיל 8 ומעלה. עם זאת, ניתן להתאים את הסיורים גם לילדים מתחת לגיל זה.
המרכז פתוח בימים א' – ה', בשעות 08:00 – 18:00.
בתיאום מראש, בטלפון 076-8873800 שלוחה 1.
משך הסיור כשעה וחצי. עלות הסיור למשתתף 19.80 ₪.
כתובת מרכז במבקרים : רחוב ההגנה 137, פינת שד' מרק ירובלום, תל אביב.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן