דייסון AM05 –מגבר אוויר מחמם!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

DYSON משיקה את ה – AM05 מכשיר חדשני ובטיחותי שמאוורר או מחמם את האוויר לפי דרישה ומגיע ללא להבים.

ל – AM05 טכנולוגיה ייחודית, Air Multiplier המקרינה חום או קור בכל חלל החדר ע"י הזרמת האוויר בקצב של 28 ליטר בשנייה. המכשיר פועל באמצעות 9 סנפירים אסימטריים השואבים אוויר פנימה. האוויר השאוב מואץ יוצר סילון טבעתי העובר על פני משטח דמוי כנף המנתב את כיוונו. אוויר מהסביבה נסחף לזרם ומגביר אותו. תהליך זה נקרא המרצת אוויר. שלא כמו במפזרי חום או מאווררים רגילים, אין כאן להבים החותכים את האוויר ולפיכך אין חבטות רוח, זרם האוויר חלק ורציף . וכמובן בטיחותי מאוד לשימוש בחדרי ילדים .

ל – AM05 מספר יתרונות. ראשית, ניתן לבחור את טמפרטורת היעד בדיוק של עד מעלה אחת מ 0-38 מעלות באמצעות שלט רחוק . הוא מגיע עם תרמוסטט ושומר על החדר בטמפרטורה שקבענו (כמו במזגן). ניתן לכוון את זרימת האוויר למעלה ולמטה בנגיעה קלה – שומר על מרכז הכובד. יתרון נוסף הוא בריח . AM05 לא מגיע לטמפרטורת השריפה של אבק ולכן אין ריח שריפה בבית כפי שיש בתנורי חימום אחרים. המכשיר נכבה מיד עם נפילתו כך שהוא בטיחותי מאוד לחדר ילדים . לבסוף, AM05 מגיע עם שלט רחוק. באמצעותו ניתן להדליק ולכבות את המכשיר, לכוון את הצידוד, הטמפרטורה ואת עוצמת זרם האוויר. השלט קמור ומצויד במגנט לאכסון מסודר בראש המכשיר.

להשיג בכל רשתות השיווק למוצרי חשמל, באינטרנט ובחנויות המובחרות. מחיר מומלץ לצרכן:3290 ₪ (לפני מבצעים והנחות הנהוגים ברשתות החשמל), עם אחריות בבית הלקוח למשך שנתיים.

כבר בשנת 1993 המציא סר ג'יימס דייסון מבריטניה את שואב האבק הראשון בשיטת הציקלון, ללא צורך בשקיות להפרדת האבק. נדרשו לו חמש שנים ו-5,127 דגמי אב-טיפוס עד שהגיע לדגם המסחרי הראשון, אבל ההשקעה וההתמדה השתלמו: תוך שנה מיום ההשקה כבשו שואבי האבק של דייסון את השוק הבריטי והפכו ללהיט בעולם כולו. מאז ועד היום דייסון היא החברה המובילה בטכנולוגיה בתחום שואבי האבק בעולם.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן