סודהסטרים לנסיכות ואלופים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

סודהסטרים משיקה בקבוקי מיני צבעוניים ומדליקים
המותאמים לילדים

מעכשיו גם ילדכם יוכלו ליהנות מבקבוק אישי מעוצב ונוח לנשיאה ולשתייה. סודהסטרים ישראל משיקה לחובבי הסודה והמשקאות התוססים הצעירים, מיני בקבוקים צבעוניים ומדליקים הניתנים להגזה ומיועדים לילדים שעוצבו על ידי המעצב התעשייתי הבינלאומי איב בהר. הבקבוקים החדשים, בנפח חצי ליטר, מגיעים ב-4 צבעי פסטל– ורוד, סגול, ירוק ותכלת. על כל בקבוק יש מקום ייעודי למילוי שם הילד, כאשר הבקבוקים המיועדים לבנות, בצבעים ורוד וסגול מגיעים עם כיתוב ואיור של נסיכות, ואילו הבנים זכו לזוג בקבוקים בצבעים ירוק ותכלת, עם כיתוב ואיור של אלופים. נפח הבקבוק החדשני הינו קטן במיוחד, וזאת במטרה לאפשר נוחות נשיאה מקסימלית של הבקבוק ולא להכביד על הילד. הבקבוקים הינם אישיים והם נמכרים במארז של שני בקבוקים, "מארז בנות" שבו נמכרים הבקבוק הסגול והוורוד ו"מארז בנים" שבו נמכרים הבקבוק הירוק והכחול.

הבקבוקים מתווספים לליין סירופים שהושקו לאחרונה במיוחד לילדים, בטעמי תות, ענבים ותפוח. הסירופים המיועדים לילדים אינם מכילים חומרי טעם וריח מלאכותיים או ממתיקים מלאכותיים, ויש בהם צבעי מאכל טבעיים בלבד. הטעמים החדשים מכילים ויטמינים במיוחד לילדים: בתות ובענבים ויטמינים מסדרת B, והסירופ בטעם תפוח מכיל ויטמין C. מכל בקבוק סירופ בן 750 מ"ל ומשווקים במחיר של 15 שקלים.


מחיר:
25 שקלים לזוג בקבוקים

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, מגה, רמי לוי, הום סנטר, אייס ועוד. כמו-כן ניתן להשיג במוקד ההזמנות של סודהסטרים: 9880* ובאתר האינטרנט www.sodastream.co.il

על סודהסטרים:
סודהסטרים מייצרת בישראל את כל מוצריה ומשווקת אותם ב- 50,000 חנויות בעולם ב- 45 מדינות. מעל 150 טעמים שונים מרעננים מיליוני אנשים בכל העולם מדי יום, בהם סירופים, דיאטטיים, ללא צבעי מאכל ובתוספת ויטמינים. סודהסטרים מאפשרת לשמור על הסביבה ולחסוך עשרות אלפי בקבוקי פלסטיק מזהמים אשר ממלאים את הרחובות. בקבוק סודהסטרים אחד הינו רב פעמי, מספיק לצריכה משפחתית במשך 3 שנים וחוסך שימוש בעשרות אלפי בקבוקים חד פעמיים ופחיות.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן