הגרש"ד גרוס שליט"א לאחר סיור במרכזי מכבי בדרום:

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הרב גרוס שליט"א ורבני הקריות אף הוציאו מכתב נדיר בעניין ההתאמה למגזר החרדי * הנהלת מכבי: אנו מברכים את כבוד הרבנים שליט"א על הסיור שערכו במרכזים ושמחים שאכן נמצאו מותאמים לשביעות רצונם
הגרש"ד גרוס שליט"א לאחר סיור במרכזי מכבי בדרום:
"התוודעתי למרכזים רפואיים המותאמים בהתאמה מושלמת לאורח חיי הקהילה החרדית"

הרב גרוס שליט"א ורבני הקריות אף הוציאו מכתב נדיר בעניין ההתאמה למגזר החרדי * הנהלת מכבי: אנו מברכים את כבוד הרבנים שליט"א על הסיור שערכו במרכזים ושמחים שאכן נמצאו מותאמים לשביעות רצונם
הגרש"ד גרוס שליט"א ערך סיור מקיף במרכזים הרפואיים של מכבי שירותי בריאות בדרום, כדי לעמוד מקרוב על הפעילות הרבה וההשקעה למען חברי מכבי באזור ועל ההשקעה הרבה שהנהלת מכבי השקיעה בהתאמת המרכזים לאורח חיי הקהילה.
את הסיור הובילו מנהל קשרי הקהילה באשדוד ובמחוז הדרום הרב משה גרינבוים וסגן מנהל אחד המרכזים הרפואיים בדרום הרב אריה קליין. לנוכח התנופה המאסיבית בשנה האחרונה בפעילות משותפת של מטה מכבי, הנהלת המחוז והנהלת המרחב.
בפני הרב שליט"א הוצגו ההשקעה העצומה והשיפורים שמכבי ביצעה בתקופה האחרונה במרכזים הרפואיים על מנת להתאימם לחברים מכבי מהמגזר החרדי. הרב שליט"א התפעל והתרשם מהשירות המקצועי מהנגשה והתאמת כלל השירותים לציבור החרדי.

הגרש"ד גרוס שליט"א אף הוציא מכתב נדיר בכתב ידו ובחתימתו, בו הוא מביע התפעלות מההתאמה המושלמת לאורח חיי הקהילה החרדית: "'מכבי' מילאו אחר כל מה שביקשתי, אני עומד בקשר רציף אם עסקני מכבי באנ"ש, מכבי מקפידה שירות מותאם לציבור החרדי".
עוד כותב הרב שליט"א: "הייתי במספר סיורים במקום … ראיתי שדרישותי מהם התמלאו על הצד היותר טוב, ועוד הם הוסיפו כעת בשיפורים וכללים חדשים לצניעות העובדים כפי שביקשתי מהם, וראיתי שהעבירו הודעות לכל העובדים בנושא, ביקרתי בכמה סניפים של מכבי בדרום …
כמו"כ נפגשו עם רבני בית הדין באשדוד, הרבנים הביעו הערכה עמוקה לקופ"ח מכבי המובילה בעיר אשדוד, ואף הם הביעו את הערכתם במכתב לראשי מכבי על כך שראשיה עןומדים בקשר רצוף עם הרבנים ונשמעים לדעת רבני הבד"ץ שליט"א.
ראש המחוז הגב' קרן שכטר אזולאי מציינת בסיפוק רב את תמיכתם של הרבנים שליט"א ואת הערכתה של הנהלת מכבי על הסיור שנערך במרכזים הרפואיים. אנו שמחים כי אכן המרכזים הרפואיים נמצאו מותאמים בהתאמה מושלמת לאורח חיים הקהילה החרדית וכי הרבנים שבעי רצון מכך. מכבי קשובה לצרכי המגזר החרדי ומשקיעה משאבים רבים לצורך זה. מכבי עומדת בקשר רצוף עם הרבנים שליט"א ועם מובילי הדעה במגזר החרדי על מנת להתאים את הרפואה לצרכי המגזר החרדי ולרוח התרבות של חברי מכבי, בכל אחד מתחומי הבריאות השונים.

אין ספק כי האוכלוסייה החרדית בארץ גדלה בעקביות עם השנים והיא דורשת מענה ראוי בכל הנוגע לעולם הרפואה, זאת הסיבה שמכבי מתפתחת בלי הפסק. תוצאות המעברים מוכיחות על שביעות רצון רבה בקרב המגזר החרדי. במכבי מודעים כל העת לצרכים המיוחדים של המגזר החרדי ובהתאם לכך גם משקיעים משאבים רבים בפעילויות קידום בריאות המותאמות לצרכי האוכלוסייה ולנגישות הרצויה.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן