הודעה לעיתונות-הצבת מבנים יבילים למטרות גני ילדים בשדרות הנציב

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עיריית בני-ברק
הודעה לעיתונות
עיריית בני-ברק החלה בימים אלו בעבודות להצבת מבנים יבילים למטרות גני-ילדים בחלק מגינת שדרות הנצי"ב, בשל חוסר של שטחים אחרים באזור למטרות אלו, וזאת לאחר שביהמ"ש המחוזי בתל-אביב לא קיבל את הבקשה של מספר תושבים בשכונה להוצאת צו מניעה כנגד העבודות.
המדובר בשני תושבים שפנו בשעתו לעתירה מינהלית כנגד העירייה למניעת הצבת מבנים יבילים לגני-ילדים בשטח שיעודו לבנייני ציבור, והוא שימש גינה באופן זמני, עד ליישום ייעודו של השטח. בד בבד, גם הוצא היתר חוקי ע"י הועדה המקומית לתכנון ולבניה להצבת המבנים.

התושבים שפנו בעתירה ביקשו, כבר בעבר, צו מניעה זמני כנגד העירייה, שנדחה בבימ"ש מחוזי ובביהמ"ש העליון. במקביל פנו התושבים לועדת ערר מחוזית. בעקבות זאת, קיבלו התושבים צו מניעה זמני לימים אחדים, ובאותם ימים לא נקטה העירייה כל צעד בשטח. עתה, הם ביקשו שוב צו מניעה.
נציג העירייה, עו"ד אריאל יונגר הדגיש בביהמ"ש כי אין בהצבת המבנים היבילים למטרות גני-ילדים סטיה מהתכניות התקפות, והיתר הבניה לכך הוצא כדין והוא תואם את תכנית בניין עיר.
נציג העירייה, הוסיף בדבריו, כי מדובר בגני-ילדים המיועדים לעשרות ילדים מהסביבה, ולעירייה אין שטחים בסביבה למטרה זו. יחד עם זאת, הוא הודיע בביהמ"ש כי אם יוחלט בועדת הערר המחוזית שלא לאשר את היתר הבניה ולא ניתן לבנות גן-ילדים בשטח, ברור שהעירייה תפנה את המבנה היביל.
לאחר הדיון החליטה שופטת בהימ"ש המחוזי, גב' יהודית שיצר כי הבקשה לצו מניעה נמחקת והיא גם הטילה תשלום הוצאות על מבקשי הצו, בסכום של 10,000 שקלים, בכפוף לתוצאות הדיונים בתיק העיקרי בועדת הערר.
אשר לטענות על פגיעה בחלק מהגינה הציבורית, הבהיר אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה, כי גם אם נכונה טענה זו, מהראוי לציין, כי בנוסף לצורך בגני-ילדים לעשרות ילדים, שלא להתעלם גם מכך שבאזור זה ישנן חמש גינות גדולות ומטופחות: ברחוב חולדה הנביאה שעוברת הרחבה גדולה בתקופה זו, ברחוב יעל, ברח' בארי, בשדר' רמז וברח' גורדון.

בכבוד רב,
אברהם טננבוים
מזכיר העירייה ודוברה

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן