מחלקה חדשה ומותאמת לקניית משקפיים לילדים בסניף 'עינית' ברמת בית שמש

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

רשת 'עינית', הרשת המקצועית למשקפיים ועדשות, פתחה את סניף בית שמש לאחר הרחבה ושיפוץ החנות, כדי להתאים ולהנעים את חווית הקניה לקהל לקוחותיה.

מחלקה חדשה ומותאמת לקניית משקפיים לילדים בסניף 'עינית' ברמת בית שמש
רשת 'עינית', הרשת המקצועית למשקפיים ועדשות, פתחה את סניף בית שמש לאחר הרחבה ושיפוץ החנות, כדי להתאים ולהנעים את חווית הקניה לקהל לקוחותיה.
ביום שלישי השבוע נפתחה החנות לאחר שיפוץ והרחבה משמעותיים וכן פתיחת מחלקה מותאמת ומיוחדת לילדים. הפתיחה לוותה בנוכחות ראש העיר בית שמש, הרב משה אבוטבול כשלצדו הרב ישראל סילברסטין ממונה תיק הבריאות בעיריית בית שמש. כמו כן הגיעו לאחל בהצלחה גם מנהלי קופות החולים בבית שמש להם הסדר זכיינות לרכישת משקפיים בהסכם. פתיחת הסניף שולבה בכל יום הפתיחה בפעילות לילדים, הכוללת עמדות צילום עם הכנסת הפנים לצורת משקפיים מעניינות, לאחר הצילום קבלו הילדים את תמונותיהם על מגנטים ועוד פעילויות מגוונות.

סניף בית שמש, הינה חנות עם יחס אישי, הממוקמת במרכז המסחרי ברמת בית שמש א'. הסניף עם נגישות לבעלי מוגבלויות, צוות העובדים דוברי שפות עברית, אנגלית, ויידיש. בסניף ניתן למצוא מבחר גדול של מותגים איכותיים ויוקרתיים, ושרות אדיב ע"י אופטומטריסטים מוסמכים, מענה מקצועי ומסור לכלל הגילאים, החל מגישה מיוחדת ומותאמת לילדים קטנים ועד לכל בקשה לאוכלוסיות המבוגרת. כמו"כ מכבדים את הסדרים עם מוסדות החינוך והישיבות, המעניקים שורה של הטבות והנחות. בסניף קיים חדרי מעבדה מאובזרים עם כל הציוד החדשני והמקצועי עם טכנאי שנמצא כל העת, כאשר חלק גדול מהעדשות קיימות במלאי ניתן לקבל משקפיים המועברות לטיפול במעבדה בזמן הקצר ביותר ובמקרים דחופים ניתן לקבל את התיקון בתוך כחצי שעה.
עודד שחור מנהל סניף עינית בית שמש מציין: האוכלוסייה בבית שמש הולכת וגדלה וראינו שקהל הצרכנים בחנות הולך וגדל מיום ליום, החנות נעשתה צרה מלהכיל את כמות הלקוחות הגדולה, ולכן זה טבעי להגדיל את שטח החנות ולהרחיב את נותני השירות בחנות. היוזמה שנתקבלה בברכת מנהלי הרשת ובליווי צמוד של המומחים של עינית הביאה לפתיחת מחלקה מיוחדת לילדים עם יחס ושירות מיוחד, כאשר גם ילדים קטנטנים יקבלו משקפיים אופנתיים ואיכותיים בליווי מלא של צוות המיוחד שנבחר לנהל את מחלקת הילדים. כמו כן, אנו מעניקים שירות מיומן ומקצועי המלווה על ידי האופטומטריסטים המוסמכים בעלי רישיון של משרד הבריאות, להתאמה מקסימלית של משקפיים אופנתיות, איכותיות ובמחיר הוגן".
סניף רמת בית שמש, רחוב נחל זוהר 10. שעות הפעילות הסניף הם: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 ועד 20:30, כאשר ביום שני פתוח עד 22:30 כדי לאפשר לבחורי הישיבות להגיע לאחר הלימודים ביום ו' מהשעה 9:00 ועד 12:00.
שאר סניפי רשת עינית:
ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1 ; סניף רב שפע, רחוב שמגר 16 ירושלים. בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: רח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן