תחליטו איך הגב של הילד שלכם יראה…

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

במהלך גדילתם, נחשפים בני הנוער לפעילות גופנית מרובה ואף לנפילות העלולות לגרום להפרעות בחוליות עמוד השידרה. בגילאים אלה של צמיחה וגדילה חשוב מאד לדאוג לאיזון החוליות, השרירים והגב באופן כללי.

עמינח – שינה בריאה יציבה נכונה
במהלך גדילתם, נחשפים בני הנוער לפעילות גופנית מרובה ואף לנפילות העלולות לגרום להפרעות בחוליות עמוד השידרה. בגילאים אלה של צמיחה וגדילה חשוב מאד לדאוג לאיזון החוליות, השרירים והגב באופן כללי.
מחקרים רבים מצביעים על קשר הדוק בין היציבה למצב הבריאותי. ליקויים ביציבה של עמוד השידרה אצל ילדים נובעים מחוסר מודעות לתנוחת גופם במצבים שונים. לחצים מתמשכים ולא מאוזנים על מערכת השלד והשרירים יגרמו לשחיקה מוגברת בין מפרקי החוליות, בחגורת הכתפיים ובמפרקי האגן.
במהלך שינה עמוקה ורציפה, בלוטת יתרת המוח מגיעה לשיא התפוקה בייצור הורמון הגדילה. הורמון הגדילה מזרז את תהליכי ההתפתחות של הגוף. לכן, שינה עמוקה ורציפה הינה קריטית כל-כך בעיקר בגילאי הצמיחה, הילדות וההתבגרות של הילד. כיוון שילדים מבלים לפחות שליש מחייהם בשינה, מצע שינה לא מתאים עלול לגרום לפגיעה בהתפתחות הטבעית. שינה נכונה על מצע איכותי וטוב, המעניק תמיכה נכונה לעמוד השידרה, תסייע לשמור על בריאות הגב, תעניק תמיכה טובה לחלקי הגוף השונים ותאפשר שינה רגועה ללא לחצים מיותרים על עמוד השידרה.

ספפה של עמינח – בריאות מושלמת
כ 50% ממשקל הילד מרוכזים בשליש המרכזי של הגוף. שכיבה על מזרן ללא תמיכה מיוחדת נוספת באזור זה, תגרום ל”תופעת הערסל” הגורמת ללחץ לא מאוזן, חוסר איזון שרירים ואף ללחץ על שורשי העצבים היוצאים מבין חוליות עמוד השידרה. כל זה עלול לגרום לכאבי הגב, צוואר וראש, חוסר מנוחה ולבסוף פגיעה בעמוד השידרה.
מומלץ לישון על מזרן שאינו רך מדי ועם תמיכה בשליש המרכזי המונעת את “תופעת הערסל”. תמיכה שווה בכל חלקי הגוף תשמור על עמוד השדרה בתנוחתו הטבעית ותמנע לחץ עודף על החוליות.
המרכז הבריאותי והשפעתו על גב הילד
למבנה המזרן יש חשיבות מכרעת ליציבת ילדיכם. עמינח מבינה זאת ולכן פיתחה עבורכם את “המרכז הבריאותי” – מערכת חיזוקים מיוחדת בשליש המרכזי של המזרן, )במקום בו מתרכז מירב משקל הגוף( המונעת את “תופעת הערסל” – שקיעת המזרן בחלקו המרכזי, העלולה לגרום לפגיעה מתמשכת בעמוד השידרה וביציבה.
היתרונות המנצחים של ספפה של עמינח
MILLENNIUM קפיצי עמינח
מערכת קפיצים מתקדמת מפלדה איכותית המעניקה תמיכה אופטימלית לכל נקודה בגוף. הקפיצים עוברים תהליך הנדסי ייחודי, המונע שקיעה לאורך זמן ושומר על עמידות לאורך שנים.
SCOTCH GUARD כל בדי ספפה של עמינח עוברים תהליכים מיוחדים לדחיית כתמים ולכלוך ומבחן עמידות לשחיקה, שפשוף ועמידות לצבע.
"המרכז הבריאותי פלוס"
ל”מרכז הבריאותי פלוס” של עמינח יש שני יתרונות מרכזיים: הוא מעניק תמיכה מקסימלית לגב מבלי לוותר על גמישות והתאמה מרבית למבנה הגוף. בניגוד לתהליכים אחרים הקיימים בשוק המקשים את האזור המרכזי והחשוב ביותר במזרן, “המרכז הבריאותי פלוס” של עמינח עשוי נחשון פלדה גמיש (אחרים משתמשים בספוג, למשל). העובדה כי הוא עשוי מאותו חומר של מערכת הקפיצים, וכי הוא מונח על קפיצים ולא באמצע סבכת הקפיצים, מעניק לו את התכונות ששומרות על הגב שלכם יותר מכל מזרן אחר.
VISCOJEL
חומר המתאים עצמו בצורה מושלמת למבנה הגוף בזכות רגישותו עשויה פולימר ויסקו ,VISCOJEL- המיוחדת לטמפרטורת הגוף. שכבת ה אלסטי דמוי ג’ל בצפיפות גבוהה שנשאר קשיח בטמפרטורת החדר אך מתרכך בעת המגע עם הגוף, מסתגל לקימורי הגוף ולתנוחת השינה. התוצאה: תכונת ההסתגלות הייחודית מפזרת את עומס משקל הגוף על פני המזרן ומשחררת לחצים.
ארגז המצעים
עם תחתית עמידה בפני משקל ABS / ’ ארגז המצעים עשוי מעץ סנדוויץ' רב. הארגז מתחבר למצע באמצעות חיבורים מיוחדים, קושרות רוחב וברגים ממתכת )ולא מעץ כמו במיטות אחרות(, כך שהוא גם חזק וגם ניתן לפירוק והרכבה ללא שחיקה ברמת החיבור. )ISO 9001:2000( תו תקן איכות של מכון התקנים הישראלי כל דגמי ספפה של עמינח נושאים את תו האיכות הבינלאומי בכך מתחייבת עמינח לספק ללקוחותיה מוצרים איכותיים הנבדקים באופן שוטף בתהליכי הייצור. עמינח אף נבדקת ומוסמכת פעם בשנה ע”י מכון התקנים, ובכך שומרת על ייצור ברמת איכות גבוהה ועומדת בסטנדרטים הבינלאומיים שמכתיב תו איכות זה.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן