הטיפים וחבילות המבצעים של ביג שופ לקנייה ראשונה לתינוקות החדשים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

'ביג שופ' מאחלים לכם ברכת 'מזל טוב' חמה ללידה, וכמענק לידה אטרקטיבי, מציעים לכם טיפים מעשיים, מלבד מבצעים חמים עבור התינוקות.

לפני שאתם מתחילים בקניות, הנה כמה טיפים שחשוב שתזכרו:
· ראשית, הכינו לכם רשימה של הנחוץ לקניות. ב'ביג שופ' תוכלו למצוא רשימה שלמה ומפורטת הכוללת: מיטה, שידה, מזרנים, בקבוקים, מוצצים, חיתולים, ציוד ליולדת, מגבונים, תחליב רחצה, סינרים, מנשא לתינוק, כלי מיטה ועוד.

· הקפידו לרכוש מוצרים ששם היבואן ופרטיו יהיו רשומים על גבי האריזה. כדאי לקרוא גם את ה'אותיות הקטנות' לפני הקניה, מה מכיל המוצר, מה טיבו ומה אחריותו.
· בקניית מוצר משמעותי כמו עגלה או מיטה, בררו היטב על איכות מוצרי החברה והאם שירות הלקוחות אדיב. כדאי אפילו לנסות להתקשר לשירות הלקוחות בטרם קניית מיטה/ עגלה וכדומה, כדי לבדוק אם באמת מתקבל מענה סביר.
· בקנית עגלה או מיטה, בררו מה כוללת אחריות היצרן או היבואן? נסו לבדוק – האם האחריות כוללת רק את השלדה או גם חלקים נוספים בעגלה או במיטה, כמו חלקי הבד והגלגלים? בדרך כלל האחריות ניתנת לשנה עד שלוש שנים. חשוב לראות שהיבואן מבטיח שירות של תיקונים וחלפים מקוריים. לא מעט אנשים נכוו לאחר קנייה של מוצר מיצרן/ יבואן לא אמינים.
· רכישת עגלה התאימו אותה לאורח החיים שלכם: האם אתם נוסעים בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי? אם ברכב פרטי אז מה גודל הרכב שלכם? האם אתם גרים בבית פרטי או בדירה? בקומה גבוהה עם מעלית או לא? דמיינו האם יהיה קל לכם להעלות עגלה לאוטובוס, לקפל אותה, להעלות אותה במדרגות ועוד.
· חשוב להתאים את אביזרי התינוק לגילו המדויק. אל תקנו בקבוק גדול המתאים לילד בן חצי שנה, מתוך מחשבה שהבקבוק ישמש את התינוק לטווח ארוך. עבור הרך הנולד יש לרכוש בקבוק הזנה רחב וקטן (המכיל 125 מ"ל), מוצץ הקטן בהיקפו ובעל פטמה קטנה. אביזר שאינו מתאים לגיל התינוק הרך, עלול להיות מסוכן בעבורו.
· כאשר הבקבוק או המוצץ מראים סימני התיישנות, יש להחליפם מיד, שכן הם הופכים ללא בטיחותיים ואף מסוכנים לתינוק (אם בשל העובדה שהם יכולים לגרום לסכנת חנק, או שמתפרקים מהם חומרים שעלולים להיות מסוכנים).
· הכינו רשימה של התכונות החשובות לכם ביותר בעגלה. לדוגמה: משקל, מחיר, התאמה מגיל לידה, גודל, נוחות הקיפול, גודל הגגון, סוג הגלגלים, אחריות ושירות, גודל סל החפצים, אפשרות לכיבוס הבד וכדומה. אחרי שציינתם מה חשוב לכם, נסו לדרג את התכונות לפי סדר חשיבותן ולאחר מכן נסו למצוא את העגלה שעונה על מירב התכונות שציינתם.
ביג שופ, רשת החנויות לבית הזולה בישראל, מציעה חווית קניה לכל המשפחה עם מחלקות בהן כל אחד יוכל למצוא את מה שהוא צריך – מגוון עצום של ביגוד, הנעלה, קוסמטיקה וטואלטיקה, אביזרי אופנה, טקסטיל, מוצרי תינוקות, צעצועים, אביזרים לבית, אופטיקה וגאדג'טים ועוד. ב'ביג שופ' מאמינים שקניות, איכות והנאה לא מוכרחים להיות במחיר גבוה ואפשר לעשות שופינג מדהים של כל צרכי הקיץ, בלי לרוקן את הכיס!
היכנסו לאחד ממתחמי 'ביג שופ': באר שבע – ישפרו פלנט, ירושלים – האומן 9, חיפה – חוצות המפרץ, צומת וולקן ואשדוד – היהלומים 15.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן