מתרוצצים בקניות לחגים? תלכו על קרוקס

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מי מאיתנו לא מכיר את העומס הזה של ערב החגים והריצות מקניות לקניות, מסידורים לסידורים וכדומה. שעות רבות אנחנו על הרגליים ושוכחים לעיתים מהנוחות של הרגליים.

כשהטמפרטורות בחוץ גבוהות והלחות בשיאה, אין כמו נעלים נוחות ואווריריות, ואם אפשר שיהיו גם אופנתיות ויאפשרו לכם ללכת וללכת בנוחות לכל מקום.
ברשת קרוקס & מור מציעים מגוון עצום של נעלי קרוקס נוחים ואווריריים, לצד נעלי הליכה נוחות ואופנתיות. והמחירים? נוחים בדיוק כמו הנעלים. קולקציית הקיץ של 'קרוקס' מתאפיינת בצבעוניות מרשימה ומציעה נעליים המשלבות נוחות, אופנה הצועדים זה לצד זה ומתאימים למגזר החרדי. קרוקס מציעה קשת מגוונת ורחבה של נעליים, לכל שעה ביום, לכל מטרה ואירוע: מנעליים המיועדות לשימוש יומיומי – לעבודה ולשעות הפנאי, המאפשרות נוחות מרבית לאורך כל שעות היום ועד נעליים במראה אלגנטי וחגיגי.

קרוקס הינה מחלוצות ומובילות המגמה העולמית, שצוברת תאוצה לאחרונה, השומרת מחד על איכות ונוחות ללא פשרות, באמצעות טכנולוגיות והשימוש בחומרי גלם איכותיים וסוליות המיועדות לאחיזה יציבה של כף הרגל, ומאידך שמירה על אופנתיות וטרנדיות בעיצוב הנעליים. נעלי קרוקס מיוצרים מחומר הקרוסלייט – CROSLITE TM – המאפשר ייצור נעלים קלות משקל, נוחות ואופנתיות שאינו סופג ריחות ואנטי בקטריאליות.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן