להגיע לחגים עם מיטב ההלבשה מבית ג'י בי

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

להגיע לחגים עם מיטב ההלבשה מבית ג'י בי
קולקציה ענקית עם מבחר דוגמאות אמריקאיות חדשות

תקופת החגים קרבה ובאה, תקופה זו מאופיינת ביותר בעריכת קניות, ברכישה והתחדשות, במיוחד בענף ההלבשה. רשת ההלבשה החסידיתGB נערכה מראש לקראת תקופה זו, הן במיגוון רחב של קולקצייה חדשה והן בהתאמת החנויות לקליטת אלפי המבקרים בחנויות הרשת עם צוות מתוגבר על מנת לתת שרות אישי לכל אחד ואחד בתקופה זו.
רשתGB לא מפסיקה לחדש ולהתחדש כאשר היא מובילה את הענף וחתומה על המהפכה הגדולה בענף הלבשה החסידית בהשקת החליפה הנושמת ועוד שלל חידושים המיובאים היישר מארה"ב. גם עכשיו מתמידה הרשת עם קולקצייה ענקית ובלעדית של בעקיטשעס, חלק ופרחוני בשלל דוגמאות אמרקאיות המבוקשות ביותר ובגיזרה מושלמת ומוקפדת.

במקביל משקיעה הרשת במיגוון רחב של בעקיטשעס חלקים בגיזרה מהודרת, חליפות יוקרתיות בשלל דוגמאות. כמו"כ ניתן להשיג בחנויות הרשת את כל פריטי הלבוש החסידי. אלפי לקוחות המבקרים בחנויות הרשת מביעים את שביעות רצונם מהקולקצייה העדכנית והסחורה המשובחת.
כמו"כ לקראת עונת החתונות של אחרי החגים המלאה בשמחות, נערכים בהנהלת הרשת עם קולקציית החתנים עם בעקיטשע'ס מהודרים חלקים ופרחוניים בשלל דוגמאות חדישות ובלעדיות, בגזרה מושלמת במיוחד לחתנים, חנויות הרשת יהיו ערוכות לכך בימים שלאחר החגים.
הנהלת הרשת מאחלת לקהל לקוחותיה כתיבה וחתימה טובה ומזמינה את הציבור להיכנס לאחת מחנויות הרשת ולהתרשם מהמבחר העצום והעדכני. החנויות ממוקמות באזורים מרכזיים בבני ברק ובירושלים.
סניף בני ברק: רח' עזרא 1 פינת הרב כהנמן 70, 03:6044495,
סניף ירושלים: רח' מלכי ישראל 8, 02:5822233,

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן