הטכנולוגיה המהפכנית של בלומברג: אם תרצו, חצי מהמקפיא יהפוך למקרר

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הטכנולוגיה המהפכנית של בלומברג: אם תרצו, חצי מהמקפיא יהפוך למקרר

ההכנות והבישולים בערבי החגים, לשבתות ולימים הטובים הבעל"ט בסמיכות רבה זה לזה, היא אחת המשימות המשמעותיות של כל בית חרדי בישראל. המקרר המלא בכל טוב הוא הלב של המטבח. ובתקופה זו, כאשר השימוש שלכם במקרר גדל, 'ראלקו', יבואנית 'בלומברג' לישראל מציעה לכם את טכנולוגיית FLEXI ZONE המהפכנית של בלומברג, באמצעותה אם תרצו – בלחיצת כפתור אחת – חצי מהמקפיא שלכם יהפוך למקרר ולהיפך!
מהיום אפשר לבשל, לאפות, להכין, לטרוח ולא לדאוג היכן לאחסן את כל הטוב לסעודות החגים. בישלתם והמקרר מלא עד אפס מקום? אין בעיה, בלחיצת כפתור אחת חצי מהמקפיא שלכם יהפוך גם הוא למקרר! עם מקרר בלומברג המהפכני תוכלו להתכונן בקלות לכל שבת וחג ולארח בקלות ובלי דאגות!

בלומברג מוכר בעולם כמותג איכותי ואמין, המציע ללקוחותיו ברחבי העולם מגוון רחב של מוצרים באיכות ובקדמה טכנולוגית גבוהה מאז 1883. מוצרי החשמל של בלומברג קלים לשימוש ונהנים ממנגנונים בטיחותיים אמינים, חדשנות ייחודית ופתרונות שימושיים המציעים הרמונה עם הבית באיכות ללא פשרות. כדי להבטיח את האמינות וההנאה ממוצרי Blomberg לאורך שנים רבות, ראלקו מעניקה שנת אחריות מקיפה על כלל המקררים ומאפשרת לצרכן לרכוש במחיר סמלי תשע שנות אחריות נוספות על המדחס.
טכנולוגיית FLEXI ZONE המאפשרת להפוך חלק מהמקפיא לתא אחסון בטמפרטורת קירור של מקרר, מתווספת לשאר הטכנולוגיות המתקדמות במקררי בלומברג הכוללים לוח בקרה דיגיטלי לשמירה על טמפרטורות קירור נאותה, מדחס חיסכוני באנרגיה ועוד. מקררי בלומברג נהנים מעיצוב אלגנטי, חלוקה פנימית נוחה ויעילה, תפעול נוח ואמין שמשווה לו מראה יוקרתי ומהודר בבית.
זאב ינקו דוידוביץ, מנהל מותג מקררי בלומברג בראלקו מציין כי משפחה גדולה זקוקה למקרר גדול ואיכותי. ו – Blomberg, מציעה מקררים מהודרים ואמינים באיכות חסרת תקדים, כולל פתרונות שבת למהדרין (משמרת השבת), במגוון גדלים ועיצובים. המקרר הוא אלמנט כמעט הכי מרכזי ושימושי במטבח, כאשר מכשירים חשמלים פועלים בבית חרדי בממוצע – פי שלושה מאשר בכל בית אחר בישראל. כאשר מדובר על שימוש כה משמעותי של המשתמשים זקוקים למותג איכותי ולמוצר אמין שיחזיק מעמד לאורך שנים. האיכות הגרמנית של בלומברג היא הפתרון לבית החרדי!.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן