הפנינג בחירות ב'הצורפים'

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הצורפים: שלושה ימי מכירות שאסור לפספס
עד 45% הנחה ב-36 תשלומים על מגוון קנדלברות וכלי כסף
מבצעים מיוחדים על מגוון כלי כסף נוספים
המכירה בימים שני עד רביעי כ"ה עד כ"ז אדר

חלמתם על קנדלברה שתפאר לכם את שולחן השבת והבית במחיר נגיש? הצורפים מזמינים אתכם להפנינג בחירות – שלושה ימי מכירות מיוחדים, שיתקיימו בימים שני עד רביעי בשבוע הבא, בהם תיהנו ממחירים חסרי תקדים על מגוון כלי כסף ותוכלו לרכוש פרטים יוקרתיים בהנחות ענק.

אם בדרך כלל קנדלברה וכלי כסף נוספים נחשבים לפרטי כסף יוקרתיים שלא רואים בכל בית – בהצורפים החליטו לבוא לקראת הציבור ולתת לכל אחד הזדמנות להגשים את החלום ולמלא את הוויטרינה עם קנדלברה מהודרת שתפאר את שולחן השבת ותשדרג את הדלקת נרות השבת בביתכם.

בשלושת ימי המכירה המיוחדים תוכלו ליהנות מהנחות חסרות תקדים של עד 45% הנחה על מגוון ענק של קנדלברות מפוארות ב36 תשלומים נוחים. בנוסף תוכלו ליהנות ממגוון מבצעים ומחירים מפתיעים על כלי כסף נוספים: 35% הנחה על מחלקי יין, 25% הנחה על מגוון צלחות פסח, 30% הנחה על מגוון מערכות סכו"ם מצופי כסף טהור 77 חלקים. ועוד מבצעים והנחות על פמוטים, גביעים, קערות ליל הסדר לפסח.
לדברי יעקב מרדינגר אמן ראשי ובעלי הצורפים: "ב'הצורפים' מחוברים לערכים היהודיים ומשמרים מסורת ארוכת שנים באהבה גדולה ומקצוענות בלתי מתפשרת לכלי הכסף. כדי לתת ביטוי לקשר שבין הצורפים למשפחה היהודית ולאפשר לכל בית להתהדר בכלי כסף יוקרתיים במחירים נוחים במיוחד – החלטנו על שלושת ימי המכירה המיוחדים שייערכו לקראת חג הפסח. בימי המכירות אנו מציעים מגוון עצום של כלי כסף בהנחות ענק ובמחירים מפתיעים".

לרווחת הציבור ולנוכח הביקוש הצפוי, חנויות 'הצורפים' יהיו פתוחות לקהל הרחב בימי המכירה במשך כל היום, מהשעה 10:00 בבקר ועד השעה 21:00 בערב ברציפות. ימי המכירה המיוחדים הם בימים שני עד רביעי כ"ה – כ"ז אדר אדר (16-18.3.15). המבצע לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים.

הפנינג הבחירות מתקיים בכל אחת מחנויות הצורפים:

בבני ברק – רח’ ר' עקיבא 49, 03-5703498.
בירושלים – ברח’ מלכי ישראל 2 (כיכר השבת) 02-5383853.
ברח’ כנפי נשרים 5 גבעת שאול, 02-6514026.
חנות המפעל בכפר דניאל

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן