הקנייה החכמה לקראת הפסח – ברשת "יש חסד"

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חג הפסח קרב ובא, כאשר בכל בית יהודי מורגשת היערכות ותכונה רבתית לקראת החג, הן בניקיונות והן בעריכת הקניות הרבות, כאשר מצרכי המזון הכשרים לפסח ומוצרי היסוד לוקחים חלק נכבד ברשימת הקניות לכבוד החג.

סל הקניות לחג הפסח הוא משמעותי ביותר עבור המשפחה החרדית, צרכי החג מרובים, ובנוסף חג זה מהווה נקודת זמן לחידוש הבית ותכולתו, מה שמצריך היערכות נכונה, תכנון מוקדם ושליטה מלאה של ההוצאות. דבר זה יצר צורך נחוץ לשילוב בין שליטה בתקציב המשפחתי – מחירים זולים, לבין ריכוז הקניות לכמה שפחות התרוצצויות והשוואות מחירים. ואמנם משפחות רבות מעדיפות לבצע את הקנייה המאסיבית של כלל המוצרים בקנייה מרוכזת ומשתלמת.

רשת "יש חסד" עונה על צורך זה, כאשר הרשת מציעה סל משתלם במיוחד במחירים זולים. ובנוסף מציעה הרשת מגוון רחב מאד של מוצרים בקנייה מרוכזת ונוחה, כך שלא צריך לרוץ לחפש במקום אחר ולהשוות מחירים. ביש חסד אתה יכול להיות שקט, שיצאת בזול!

מעבר למגוון המוצרים הרגילים ניתן למצוא מבחר עשיר של מצות, יינות, עוגיות כשרות לפסח ועוד, כמו גם מגוון רחב של חומרי ניקוי ועיטוף של מיטב המותגים המובילים ובמארזים גדולים וחסכוניים שיסייעו לכם להכין את הבית לפסח בקלות וביעילות. בכל סניפי רשת "יש חסד" תמצאו גם מחלקות כלי בית ומוצרי חשמל, על מנת לחדש את ביתכם לקראת החג ולאבזר אותו בהידור.

רשת "יש חסד" מכירה היטב את דרישות הצרכן החרדי ומתאימה לכם את המחירים המשתלמים, ולקוחות הרשת חוסכים מאות שקלים בחודש בסל הצריכה הביתית שלהם. החברים במועדון הלקוחות ובעלי כרטיס אשראי "יש" זוכים להנחות קבועות נוספות לאורך השנה כולה ונהנים מחיסכון משמעותי יותר.

סניפי רשת יש חסד:
בני ברק: רח' הרב כהנמן 10 מרכז רימונים
רח' עזרא 21
רח' שלמה המלך 12.
ירושלים: רח' נאג'רה 2 גבעת שאול
רח' ברכת אברהם 22 רמת שלמה.
רמת בית שמש א' מרכז מסחרי.
ביתר עילית רח' הר"ן 6 פינת פנים מאירים – כיכר העיר.
אלעד רח' ניסים גאון 79.
מודיעין עילית רח' אבני נזר 46 – מרכז ק.ס.ם.
טבריה רח' לב האגם 10.
צפת רח' הגדוד העברי, קניון שערי העיר כנען.
בארות יצחק.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן