מבצע חורף בעמינח – טרייד אין

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עמינח במבצע לחורף:
עד 800 שקל הנחת טרייד-אין על מגוון מזרני עמינח

מחלקת הפיתוח של עמינח ממשיכה לשקוד כל העת על מציאת פתרונות שינה חדשים. היא דואגת להציג באופן מתמיד מזרנים חדשים ומשודרגים – מזרונים בריאותיים ואורטופדיים, העשויים חומרים איכותיים, אריגים נעימים ומפנקים, תפירה איכותית וגימור מוקפד.

הגב זוכה לתשומת לב מיוחדת במזרנים של עמינח. המרכז הבריאותי המיוחד המצוי במזרן מצליח לתמוך במקום שבו מתמקד מרב משקל הגוף, ולמנוע את תופעת הערסל הכה נפוצה.

מבחר מזרני עמינח מותאמים לכל אחד ואחד – מזרני עמינח נוחות מותאמים במיוחד לזקוקים למנוחה מוחלטת בעקבות המאמץ הגופני. מזרני נוחות של עמינח עם רכיב האקטיב-ג'ל תומכים בעמוד השדרה ומפחיתים את הלחצים על החוליות, בד Coolmax שומר על הגוף יבש, ומנדף את הזיעה במהלך הלילה.

מזרני עמינח Gold מכילים שורה של חידושים ופיתוחים לנוחות שינה מושלמת כמו קפיצי Millennium 5000, שכבת ארגונומיק עם 5 אזורי נוחות ושכבת לטקס טבעי, אורגני*, מזרני עמינח Silver הייחודיים מכילים את המרכז בריאותי Plus, ומערכת Optima עם מאות נקודות לכל האזורים, לתמיכה בריאותית מושלמת ושכבת ויסקוג'ל* להתאמה מושלמת, מזרני עמיגב האיכותיים והמקצועיים, הם בעלי מרכז בריאותי מיוחד.

ועכשיו חברת עמינח יוצאת במבצע חורף, עד 800 שקל הנחת טרייד-אין על מגוון מזרני עמינח מומלץ להתאים למזרנים גם מיטות מרופדות עם מגוון של ראשים מרופדים במגוון בדים וצבעים מרהיבים.

לפרטים נוספים ולבירור הסניף הקרוב למקום מגוריך: 1-800-720-720 רשת עמינח סנטר ואצל המשווקים המורשים.

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן