קולקציית המטבחים 2015

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

רשת הום סנטר מציגה: קולקציית המטבחים לשנת 2015
בין המטבחים בקולקציה החדשה: מטבח עם חזיתות זכוכית, עץ אלון ושיש קיסר, מטבח דמוי אבן, מטבח פורמייקה בשילובי צבעים ועוד
הרשת מציעה ב-16 אולמות תצוגת המטבחים שלה, מטבחים מהמתקדמים ביותר ברמות גימור גבוהות ועיצובים חדשים, כולל ליווי של מעצב לבחירת המטבח
ללא תוספת תשלום!
רשת הום סנטר מציגה את קולקציית המטבחים החדשה לשנת 2015. הקולקציה המרשימה מוצגת ב-16 סניפי הרשת אשר כוללים אולם תצוגה רחב המוקדש למטבחים.

קולקציית 2015 כוללת:

מטבח דגם "פנינה": מטבח בעל חזיתות פולימר בגוון פנינה בשילוב וטרינות זכוכית, שיש קיסר בוצר אלון בגוון בהיר, ברז חמת עם מזלף נשלף כרום, מגירות של מותג הטיש דגם ארכיטק תוצרת גרמניה, מגירות גבוהות בשילוב דופן זכוכית , המגיעה עם מגוון ידיות לבחירה בסגנון עתיק.


מטבח דגם "ברקת": מטבח בעל חזיתות זכוכית בצבע לבן בשילוב מגוון צבעים כגון סגול (מסגרת אלומניום), ברז מתוצרת מדגל הישראלית, צבע לבן כרום, מגירות של מותג הטיש דגם ארכיטק תוצרת גרמניה, מגירות גבוהות בשילוב דופן זכוכית.

מטבח דגם "ספיר:" מטבח בעל חזיתות פורמייקה מעוצבת בשילוב גוונים, מגירות של מותג הטיש דגם ארכיטק תוצרת גרמניה, מגירות גבוהות בשילוב דופן זכוכית, כולל מזווה נשלף לבידו מתוצרת גרמניה.
מטבח דגם "אגת": מטבח דמוי אבן בעל חזיתות פורמייקה בשילוב שני גוונים, מגירות של מותג הטיש דגם ארכיטק תוצרת גרמניה, מגירות גבוהות בשילוב דופן זכוכית כולל "להמנש" מתקן מיוחד לארון פינתי נשלף לאחסון סירים.

רשת הום סנטר היא כיום הרשת הגדולה והמובילה בישראל עם הפריסה הארצית הרחבה ביותר בתחום של תצוגת מטבחים ומציגה מבחר גדול של מטבחים באולמות תצוגה, עם נוכחות רבה למגוון חזיתות וביניהן: פורמייקה, היי גלואס, פולימר וצבע.
הום סנטר היא הרשת היחידה שנותנת ללקוח דפנות זכוכית כסטנדרט , המטבחים מאובזרים בדלתות ומגירות טריקה שקטה ויכולים לבחור ידיות מתוך מגוון רחב של סגנונות ועיצובים של פרזולים (לרבות ידיות אינטגרליות). הום סנטר מייבאת את הפרזול מחברת "הטיש" גרמניה ונותנת אחריות לכל אורך חיי המוצר. הרשת גם מספקת את המטבחים עד 30 ימי עבודה.

רשת הום סנטר מכוונת לפלח שוק עד העשירון החמישי ומחיר ממוצע למטבח הוא בין טווח המחירים של בין 20,000-30,000 ₪ כאשר כל המטבחים ניתנים לרכישה ב-24 תשלומים – ללא ריבית.
הרשת מעמידה לרשות הלקוחות בכל אחד מ- 16 הסניפים מעצב לרשות הלקוח המלווה אותו, החל מהתכנון העיצובי (שרטוטים, תלת מימד) ועד התכנון הפיננסי. השירות ניתן בחינם בשעות 9:00-21:00 בקביעה מראש

רשת הום סנטר // מה השאלה?
46 סניפים באתרים מסחריים, קניונים ושטחי מסחר ברחבי הארץ
פרטים נוספים במוקד הטלפוני (שיחת חינם) : 1-700-70-77-88

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן