מזגני האיכות של בלומברג מגיעים לישראל ומציעים טכנלוגיה ועיצוב מושלמים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מזגני האיכות של בלומברג מגיעים לישראל ומציעים טכנלוגיה ועיצוב מושלמים

מהפכה בעולם מיזוג האוויר: המזגנים של בלומברג מגיעים לישראל ומביאים איתם איכות, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב יוקרתי. מזגני בלומברג עומדים בתקני הבטיחות המחמירים בעולם, מזגנים עוצמתיים, שקטים במיוחד וחסכוניים בחשמל עם דירוג אנרגטי A! הקיץ הזה אומרים בלומברג. גם במזגנים.
ב'ראלקו', יבואנית בלומברג לישראל, מציעים מזגני איכות של בלומברג הפועלים בטכנולוגיות מתקדמות לשמירה על תפוקת קירור קבועה ופיזור נכון של האוויר, ויסות הכוח האנרגטי כדי שהמזגנים יהיו חסכוניים במיוחד בחשמל וידידותים לסביבה.

בלומברג מוכר בעולם כמותג איכותי ואמין, המציע ללקוחותיו ברחבי העולם מגוון רחב של מוצרים באיכות ובקדמה טכנולוגית גבוהה מאז 1883. מוצרי החשמל של בלומברג קלים לשימוש ונהנים ממנגנונים בטיחותיים אמינים, חדשנות ייחודית ופתרונות שימושיים המציעים הרמונה עם הבית באיכות ללא פשרות. כדי להבטיח את האמינות וההנאה ממוצרי Blomberg לאורך שנים רבות, מעניקה ראלקו חמש שנות אחריות על מזגני בלומברג!
זיוי רוזיאק מנהלת תקשורת שיווקית ראלקו יבואנית בלומברג אומרת: "מוצרי החשמל בבית החרדי עובדים יותר שעות, פי שלושה מהשימוש בכל בית ממוצע אחר בישראל. כאשר מדובר על מסה כה משמעותית של שימוש במזגנים ובמוצרי חשמל אחרים, המשתמשים זקוקים למותג איכותי ולמוצר אמין שיחזיק מעמד לאורך שנים. האיכות הגרמנית של בלומברג היא הפתרון לבית החרדי".

כתבות אחרונות

עקבו אחרינו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן